SNS

Beantwoord

Tan codes via SMS

• 21 januari 2015
  • 4 Reacties
  • 877 Keer bekeken

Heeft SNS ook plannen om TAN codes te gaan versturen via SMS (zoals bij ING)?

JP
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 22 januari 2015, 11:07

Hallo Johan-Paul,

Na het hartelijk welkom van Blacktomcat kan ik natuurlijk niet achter blijven: welkom op de community:). Mag ik vragen via welke weg je hier terecht bent gekomen?

Naast het hartelijk welkom draagt Blacktomcat ook een mooie oplossing/alternatief aan: onze mobiele app. Met deze app kun je bijvoorbeeld tot 500 euro overboeken naar een 'onbekend' rekeningnummer. Hiervoor heb je geen digipas nodig. Meer info over onze app vind je op onze website.

Heb je verder je weg al een beetje gevonden op de community? Vind je het leuk om de communityleden een kijkje in de keuken te geven bij Johan-Paul, doe dat hier 🆒 Tot snel!
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Johan-Paul,  allereerst welkom in de community. (En om met de mods te spreken: leuk dat je gelijk een vraag stelt). (Tsja, wat zou de reden zijn om je in de community te melden? Een vraag misschien?) Sorry, ik mag niet cynisch worden, zo laat op de avond. Ik snap je vraag en ik denk dat het antwoord zal zijn: uit veiligheidsoverwegingen kunnen we daar geen uitspraak over doen; maar op korte termijn staat dit niet te gebeuren.
Heb je al nagedacht of je vaker in de community wilt neuzen, een avatar nemen, een handtekening plaatsen, in de koffiekamer kijken, jezelf voorstellen???
Ik hoop je hier vaker tegen te komen. Houd je haaks (en heb jij eigenlijk wel behoefte aan een extra handeling met zo'n telefonische TAN-code?).
Bedankt voor de snelle reactie.
Ga zeker even in de community verder neuzen, forum zijn altijd interessant en leerzaam.

Ik zie TAN codes via SMS niet als extra handeling. Een mobiele telefoon heb je altijd bij je, je digipas niet.

JP
Bedankt voor de snelle reactie.
Ga zeker even in de community verder neuzen, forum zijn altijd interessant en leerzaam.

Ik zie TAN codes via SMS niet als extra handeling. Een mobiele telefoon heb je altijd bij je, je digipas niet.

JP

En de mobiele app voor op je telefoon? Is dat misschien iets voor jou?
Badge +1
Hallo Johan-Paul,

Na het hartelijk welkom van Blacktomcat kan ik natuurlijk niet achter blijven: welkom op de community:). Mag ik vragen via welke weg je hier terecht bent gekomen?

Naast het hartelijk welkom draagt Blacktomcat ook een mooie oplossing/alternatief aan: onze mobiele app. Met deze app kun je bijvoorbeeld tot 500 euro overboeken naar een 'onbekend' rekeningnummer. Hiervoor heb je geen digipas nodig. Meer info over onze app vind je op onze website.

Heb je verder je weg al een beetje gevonden op de community? Vind je het leuk om de communityleden een kijkje in de keuken te geven bij Johan-Paul, doe dat hier 🆒 Tot snel!

Reageer