SNS

Beantwoord

Terugboeken in Mijn SNS

  • 29 november 2016
  • 1 Reactie
  • 5551 Keer bekeken

Waarom geen knop op incasso overzicht om te storneren. nu moet ik 30 nummers invullen die al bij SNS bekend zijn, niet erg klant vriendelijk.

Gr Wim.
icon

Beste antwoord door StefanB 29 november 2016, 11:20

Hoi Wim,

Wat leuk dat je de weg naar de community hebt gevonden en goed dat je meteen een vraag stelt. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Dagelijkse bankzaken', zodat andere leden het antwoord ook kunnen lezen. De functie die je zoekt, is er al: als je in Mijn SNS naar het 'Incasso overzicht' gaat, dan boek je de incasso terug door naar het driehoekje te gaan en te klikken je op 'Terugboeken'. Hierna klik je op 'Verzenden'.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Wim,

Wat leuk dat je de weg naar de community hebt gevonden en goed dat je meteen een vraag stelt. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Dagelijkse bankzaken', zodat andere leden het antwoord ook kunnen lezen. De functie die je zoekt, is er al: als je in Mijn SNS naar het 'Incasso overzicht' gaat, dan boek je de incasso terug door naar het driehoekje te gaan en te klikken je op 'Terugboeken'. Hierna klik je op 'Verzenden'.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer