Terugdraaien creditcardbetaling

Ik heb een formulier ingestuurd "terugdraaien Creditcardbetaling" met kopieën van aankoopbedrag, foto's van het bestelde item, foto's van bevestiging aankoop binnen de website, foto's van bewijs van betaling. Gestuurd aan Team Continue Fraude Detectie van de SNS bank.

Nu krijg ik alles terug met de vermelding dat ik emails moet meesturen over wat er gebeurd is.
Probleem is dat ik een account had op de site en binnen die account heb ik gevraagd waar mijn artikel bleef, wanneer het artikel verstuurd was, waarom ik per mail geen bevestiging had gekregen van aankoop etc. etc. Kreeg nergens antwoord op. Van deze "interne" mails heb ik dus geen bewijs.
Wat te doen in dit geval ?

10 Reacties

En oh ja navraag bij de klantenservice levert op dat de creditcard zaken afgehandeld worden door een andere afdeling, die niet telefonisch bereikbaar is. Er moet dan een navraag formulier ingevuld worden. Een specifiek navraag formulier m.b.t. creditcardzaken heb ik niet kunnen vinden.
Goedemorgen Dominica,

Heb je een besteld product niet ontvangen? Wat lastig dat je geen mails hebt van de gesprekken die je hebt gevoerd. Kun je nog inloggen op het account vanwaaruit je de berichten hebt verstuurd? Je kunt hier een kopie van maken en dit mailen naar cfd@sns.nl, mijn collega kijkt dan hoe we dit oplossen.
Goedemorgen Marijke,

Dank voor je reactie.
Ik heb idd een besteld product niet ontvangen. Ik heb de afgelopen tijd steeds geprobeerd in te loggen in mijn account, maar dat is niet gelukt, omdat de site niet bereikbaar (meer) is. Zelfs als ik wel in zou kunnen loggen, vraag ik me af of de vragen die ik aan ze gesteld heb nog ergens te vinden zijn.
Dat is een lastige situatie. Mail je dit verhaal als antwoord op de mail die je hebt ontvangen? Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid aan mijn collega en kan deze je dan verder helpen.
Ik heb geen mail ontvangen. Ik heb alles op papier moeten aanleveren en heb ook een brief met mijn bijlagen terugontvangen met het verzoek om bewijs emails. Wat kan ik nu het beste doen?Telefonisch reageren heb ik al gedaan, maar kom niet echt verder met de klantenservice en de cc-afdeling is niet telefonisch bereikbaar. Heb je een advies voor me ?
De Creditcard meldcentrale is 24/7 telefonisch bereikbaar. Je bereikt mijn collega's op het nummer 030 - 633 30 51 om te vragen wat je het beste kunt doen. Je mag ook een mail sturen naar cfd@sns.nl met daarin uitleg over de situatie. De afdeling CFD behandelt namelijk het dossier.
Dank voor alle moeite ! Ik heb een mail gestuurd naar cfd@sns.nl en hoop op een goede afloop.
Super, ik hoop op een positieve uitkomst :)
Misschien kun je in de geschiedenis van je computer kijken of hier het ingevulde formulier staat.
Volgens mij wordt bij mijn credit card maatschappij het bedrag terug gestort (zonder al teveel extra vragen/bewijzen) en moet de andere partij met bewijzen komen dat er wel geleverd is.
@Dominica, heeft de SNS jouw geld wel terug gestort? Of verschuilen ze zich achter de maatschappij die de credit card uitgeeft (mastercard/visa/??)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)