SNS

Beantwoord

V Pay Bankpas

• 29 maart 2018
  • 30 Reacties
  • 9574 Keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Nog een vraagje, heeft de SNS plannen om V Pay te ondersteunen op de Visa creditcard van ICS?
Zou het betaalgemak een stuk beter maken! Vooral omdat je dan ook bij de kleinere winkels gebruik kan maken van je aankoopverzekering.

Hi @youst,

Je vraag heb ik opgezocht op de site van International Card Services. V Pay op een creditcard betreft een extra service van Visa. Met V Pay op je Visa creditcard kun je ook betalen op plaatsen waar je eerst alleen kon pinnen met je bankpas. Met V Pay kun je je creditcard dus net zo makkelijk gebruiken als je bankpas. Deze extra service geldt voor de Visa World Card Gold en de Visa World Card Platinum. Meer informatie lees je hier.
Badge +1

Nog een vraagje, heeft de SNS plannen om V Pay te ondersteunen op de Visa creditcard van ICS?Hi @youst,

Deze extra service geldt voor de Visa World Card Gold en de Visa World Card Platinum. Meer informatie lees je hier.

SNS biedt alleen instap model aan van ICS CC, dus het antwoord is nee. Het zou ook nog kunnen zijn dat dit alleen op de kaarten van ICS staat en niet op de goedkopere kaarten via SNS, ANWB, etc.
Reputatie 1

Nog een vraagje, heeft de SNS plannen om V Pay te ondersteunen op de Visa creditcard van ICS?Hi @youst,

Deze extra service geldt voor de Visa World Card Gold en de Visa World Card Platinum. Meer informatie lees je hier.
SNS biedt alleen instap model aan van ICS CC, dus het antwoord is nee. Het zou ook nog kunnen zijn dat dit alleen op de kaarten van ICS staat en niet op de goedkopere kaarten via SNS, ANWB, etc.

Jammer, misschien dat de product managers kunnen kijken naar een "premium" toevoeging voor een paar euro meer paar jaar ook de Vpay ondersteuning en langere aankoopverzekering (bijv 270dagen)?

Zover ik weet bied ICs dit wel aan maar hangt maar net af wat je hebt afgesproken en wat je betaalt ervoor.
Reputatie 3
Badge +3
Jammer, misschien dat de product managers kunnen kijken naar een "premium" toevoeging voor een paar euro meer paar jaar ook de V Pay ondersteuning en langere aankoopverzekering (bijv. 270 dagen)?

Hallo @youst,

Of er meer klanten zijn die extra willen betalen voor de toevoeging van V Pay op hun creditcard van SNS durf ik niet te zeggen. Maar het is een idee en daarom stuur ik je suggestie door. Zodra ik geïnformeerd ben, kom ik er graag bij je op terug.
Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen @youst,

Om je vraag te beantwoorden is er navraag gedaan bij VISA. Vanochtend lieten ze weten dat een combinatie van een creditcard in combinatie met V Pay technisch mogelijk, maar tegelijkertijd ook redelijk complex is. Reden hiervoor: het zijn 2 verschillende producten met onder andere verschillende tarieven. In Nederland is de combinatie creditcard - V Pay ongebruikelijk: SNS heeft geen plannen om V Pay aan de SNS Creditcard toe te voegen.

Zoals ik eerder liet weten - maar voor mensen die later aansluiten in dit topic - de combinatie creditcard - V Pay is alleen mogelijk bij een Visa World Card Gold en de Visa World Card Platinum. Meer informatie lees je hier.

Reageer