SNS

Vraag

Volmachtkantoor Assen

• 6 juni 2019
  • 8 Reacties
  • 6459 Keer bekeken

Schade loopt al 6 maanden. Geen reactie op emails. Aan de telefoon super onaardig. Een klacht indienen heeft geen zin want ze geven hun medewerkers gelijk. Jammer omdat bij SNS iedereen erg klantvriendelijk is. Ik heb nu zelf maar de schade betaald van de lekkage omdat je er geen energie meer in wilt steken. En nu is het tijd om daar weg te gaan.

8 reacties

Reputatie 3
Goedemorgen @MarjoleinvanderPlank, dat is niet hoe we met onze klanten willen omgaan. Hopelijk kan ik je verder helpen. Stuur je een mail met je gegevens naar webcare@sns.nl o.v.v. Volmachtkantoor Nederland? Dan vraag ik na waarom je geen reactie hebt ontvangen.
Schade loopt al 6 maanden. Geen reactie op emails. Aan de telefoon super onaardig. Een klacht indienen heeft geen zin want ze geven hun medewerkers gelijk. Jammer omdat bij SNS iedereen erg klantvriendelijk is. Ik heb nu zelf maar de schade betaald van de lekkage omdat je er geen energie meer in wilt steken. En nu is het tijd om daar weg te gaan.
Laat je niet uit het veld slaan, dit is een vaker voorkomend "probleem".
Je hebt een verzekering bij de SNS afgesloten en zij blijven aanspreekbaar.
Stuur een mailtje zoals @Sanne K je vraagt en de moderators zullen je verder helpen naar de juiste oplossing.
Meld het hier als het je niet mocht lukken.
Groet,
Ben 🆒
PS ik vind het nogal vreemd dat dit toch steeds weer lijkt voor te komen. Ik zou dit niet graag zelf ervaren en gun het dus ook mede klanten niet. Gelukkig melden soms (?) klanten het hier, maar hoeveel hebben een cursus assertiviteit gehad en doen dat? Voor die klanten moet hier structureel een betere oplossing komen lijkt mij.
Badge +1

Laat je niet uit het veld slaan, dit is een vaker voorkomend "probleem".

Het woord probleem is een eufemisme voor beleid. Door standaard claims af te wijzen proberen verzekeraars (of tussenpersonen) meer winst te maken. Het enige wat soms helpt is via sociale media tam-tam maken; en daar ben je vandaag mee begonnen. We leven met je mee en horen graag hoe het je vergaat.

Dit kun je alleen echt oplossen door een verzekering zonder winst oogmerk te hebben want dan is de kans op perverse prikkels kleiner.
.....Dit kun je alleen echt oplossen door een verzekering zonder winst oogmerk te hebben want dan is de kans op perverse prikkels kleiner.
Ben ik het niet mee eens. Het ligt aan het beleid en dat wordt o.a. gevoed door aandeelhouders. Zolang men meer, meer en nog eens meer wil (jaar in, jaar uit), roep je dit soort problemen op. Men moet eens leren tevreden te zijn en genoegen nemen met een 'gewone' winst. per slot van rekening als jij meer winst maakt, gaat dat altijd ten koste van ofwel een ander soortgelijk bedrijf ofwel je klanten betalen teveel.

Volmachtkantoor Nederland B.V?

Verschrikkelijk slecht. Incasseren gaat snel en van een leien dakje, uitkeren van schadebedragen gaat zo traag als dikke teer door een trechter. Nee mensen, Volmachtkantoor maakt het ons het liefst allemaal zo lastig mogelijk opdat zij niet tot uitkeren over hoeven te gaan.

Zij negeren digitaal en fysiek verstuurde schade formulieren. Keer op keer het verzoek van hen aan ons om de schade te melden....of anders gelijk zelf terug te betalen aan Volmachtkantoor aangezien zij de schadeclaim van de reparateur hadden betaald, terwijl het al tot 3 maal toe was gebeurt op verschillende manieren. Toen woedend contact gezocht met SNS waarop ineens het bericht van Volmachtkantoor kwam dat de melding(en) gevonden waren.

Daarnaast een andere auto gekocht....tweedehands. All-risk verzekering wijzigen betekende ook gelijk een verhoging van meer dan 100% ten opzichte van mijn vorige all-risk verzekering -lees van €35,00 naar €72,00-?

Gelijk op zoek gegaan via Independer en uitgekomen bij FBTO die mij hetzelfde All-risk pakket kon bieden voor €46,00....€32,00 goedkoper p/m. Ik ben helemaal klaar met Volmachtkantoor en dus gaan we al onze SNS verzekeringen bij FBTO onder brengen.

Erg jammer omdat wij altijd enorm tevreden waren toen SNS haar verzekeringen nog zelf regelde. 

Goedemorgen @MarjoleinvanderPlank, dat is niet hoe we met onze klanten willen omgaan. Hopelijk kan ik je verder helpen. Stuur je een mail met je gegevens naar webcare@sns.nl o.v.v. Volmachtkantoor Nederland? Dan vraag ik na waarom je geen reactie hebt ontvangen.

Hallo Sanne,

even een vraag mijnerzijds. Wat heeft SNS doen besluiten al haar verzekeringen over te dragen aan Volmachtkantoor? 

Dit gaat jullie namelijk en onherroepelijk verzekering klanten kosten...

@Sanne-K SNS 

Ik hoop echt dat SNS iets gaat doen tegen Volmachtkantoor en mij laat weten wat SNS heeft doen besluiten al haar verzekeringen over te dragen aan Volmachtkantoor. Wellicht sluiten we ooit al onze verzekeringen weer af via SNS….mits zij alles weer zelf in de hand nemen….en houden.

Badge +1

@Boemstrak ,volgens mij heeft de SNS (de Volksbank) alle verzekeringen moeten ‘uitbesteden’ bij de splitsing van de SNS/Real in SNS en Real. De laatste is toen verkocht door de Nederlandse staat. Daarna heeft de SNS verder ‘bezuinigd’ door de afhandeling uit te besteden aan Volmachtkantoor.  De SNS is nu niet meer dan een wederverkoper van verzekeringen geworden.

Ik denk dat de baten nog steeds ruim opwegen tegen de paar teleurgestelde verzekeringnemers. We weten niet hoeveel schademeldingen teleurgestelde klanten opleveren. Via dit forum lijkt het een aantal keer per jaar te gebeuren. Misschien dat een jaarverslag doorpluizen inzicht geeft.

Dus stemmen met je voeten (weggaan) is een duidelijk signaal, maar zal helaas alleen voor jou het verschil gaan maken denk ik.

Reageer