SNS

Beantwoord

Vraag over betalen

• 6 augustus 2014
  • 18 Reacties
  • 1123 Keer bekeken

er staat nog iets van 15 eur op mijn rekening en wilde net een LATE rekening betalen , maar de bank keurde dat niet goed .:mad: mijn man gaat deze week geld overmaken naar mijn rekening . maar dan kan ik toch mijn rekening gewoon betalen . mijn man staat garant voor me . die is de enige hoofd kost winner . 

omdat ik geen geld naar mijn rekening kan storten , moet het via zijn rekening bij de rabobank . en omdat ik niet kan overstappen naar rabo ....
omdat ik nog 4 jaar gestraft wordt bij BKR kan ik nog niet overstappen dus dan moet het via via . ik neem echt geen leningen meer en wilde met een schone lei 
beginnen bij de rabo ...maar de BKR  steekt er weer een stokje voor 5 jaar is lang .....grrrrr :mad::(  ik ga binnenkort beginnen als consulente en hoop dat er wat ruimer in het geld kom ...nu heb ik nog maar 15 euro en die wil ik gaan betalen aan een late rekening .
icon

Beste antwoord door Tineke 7 augustus 2014, 09:17

Goedemorgen Tasha0345,

Wat vervelend dat je je rekening niet kon betalen. Als ik je verhaal goed lees, heb je een BKR-notering waardoor je niet kan overstappen naar een andere bank. Wil je overstappen naar de bank waar je vriend bankiert, omdat het betalingsverkeer onderling dan sneller gaat? Als dat de reden is, is het ook een optie dat je vriend overstapt naar de bank waar jij bankiert. Ik wens je veel succes met je baan als consulente. :)

Ik verplaats je vraag, naar een andere pagina op de Community. Ik verplaats hem naar de pagina voor vragen en opmerkingen over betalingen.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 1
Badge
wat is de bedoeling van dit verhaal ?? Een waarschuwing om geen onnodige leningen af te sluiten of iets dergelijks? Of is het een grap.
Reputatie 1
Badge +1
Goedemorgen Tasha0345,

Wat vervelend dat je je rekening niet kon betalen. Als ik je verhaal goed lees, heb je een BKR-notering waardoor je niet kan overstappen naar een andere bank. Wil je overstappen naar de bank waar je vriend bankiert, omdat het betalingsverkeer onderling dan sneller gaat? Als dat de reden is, is het ook een optie dat je vriend overstapt naar de bank waar jij bankiert. Ik wens je veel succes met je baan als consulente. :)

Ik verplaats je vraag, naar een andere pagina op de Community. Ik verplaats hem naar de pagina voor vragen en opmerkingen over betalingen.
hoi 

ik zat te kijken wat voor spaar rekeningen je hebt , en nu wil ik een gewone spaarrekening waar ik mijn geld er op kan zetten 
en aan kan komen wanneer ik maar wil . kan dat ?? het is voor mij een save plekje waar niemand aan kan komen . kan ik het snel afsluiten ? 

Reputatie 2
Badge +1
hoi 

ik zat te kijken wat voor spaar rekeningen je hebt , en nu wil ik een gewone spaarrekening waar ik mijn geld er op kan zetten 
en aan kan komen wanneer ik maar wil . kan dat ?? het is voor mij een save plekje waar niemand aan kan komen . kan ik het snel afsluiten ? 

Ja hoor, natuurlijk!
Als je al een SNS betaalrekening hebt is het heel eenvoudig. Log in bij 'Mijn SNS' en klik op het paarse tabblad "sparen". Dan kies je voor de internetspaarrekening; hier kan je onbeperkt geld op storten en opnemen. Klik op de link Meer over SNS Internet Sparen en klik vervolgens op de knop "openen" onderaan de pagina.  Doordat je al ingelogd bent in 'Mijn SNS', worden grote delen van het online formulier al voor je ingevuld met de gegevens die SNS al van je heeft. Nadat je alle stappen van het formulier hebt doorlopen, je gegevens hebt gecontroleerd en je aanvraag hebt afgerond, is je rekening binnen enkele minuten geopend en klaar voor gebruik. Ik heb het zelf laatst uitgeprobeerd en het is echt in 5 minuten gepiept. Het opheffen trouwens ook; vergelijkbare procedure (ander formulier).
Natuurlijk kun je ook even het filmpje bekijken van Andrew, daarin wordt het nogmaals uitgelegd, ook voor als je nog geen SNS betaalrekening hebt.
IK HEB VANDAAG EEN SPAAR REKENING GEOPEND EN KAN NOG NIET EENS 50 EURO OVER MAKEN , OMDAT MIJN SALDO ONTOEREIKEND IS . 
IK WEET ZEKER DAT ER GENOEG OP MIJN REKENING STAAT , DAAROM HAD IK EEN SPAAR REKENING GEOPEND . :mad: VERTEL ME , WAAROM KAN IK GEEN GELD 
OVERMAKEN ?? 
IK HEB VANDAAG EEN SPAAR REKENING GEOPEND EN KAN NOG NIET EENS 50 EURO OVER MAKEN , OMDAT MIJN SALDO ONTOEREIKEND IS . 
IK WEET ZEKER DAT ER GENOEG OP MIJN REKENING STAAT , DAAROM HAD IK EEN SPAAR REKENING GEOPEND . :mad: VERTEL ME , WAAROM KAN IK GEEN GELD 
OVERMAKEN ?? 

Hallo had je al geld overgemaakt van je betaalrekening naar je spaarrekening? Je moet het namelijk eerst van de betaalrekening naar je spaarrekening overmaken..

Als je bijv. 100 euro op je betaalrekening hebt staan kan je gewoon 50,- overmaken naar je spaarrekening naar mijn weten of er moet een blokade opstaan ofzooooo..
IK WEET ZEKER DAT ER GENOEG OP MIJN REKENING STAAT , DAAROM HAD IK EEN SPAAR REKENING GEOPEND . :mad: VERTEL ME , WAAROM KAN IK GEEN GELD
OVERMAKEN ??

Hoi Tasha0345,

Ik kijk graag voor je na waarom je deze melding krijgt. Wil je hiervoor je rekeninggevens sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email], o.v.v. 'Community - Overboeking'? Dan help ik je verder.

Om ervoor te zorgen dat het forum een prettige plek blijft, hebben we een aantal huisregels opgesteld. Wil je er op letten dat je bericht geen overvloed aan hoofdletters bevat? Onze huisregels lees je hier.
hallo sns  lieverds 

kan vandaag nog , de beste wensen en een snstastisch jaar toegewenst . 

ik heb een vraagje , dit is wat ik heeel erg graag wil . ik leg uit . 

ik kan een eigen website beginnen in kleding , maar ik  moet 79, 00 pmnd betalen . 
en aangezien ik fulltime moeder ben, zit ik zonder werk en kan ik dit thuis doen , en mijn partner toeslag komt pas in mei 
dat is nog ver weg . is het mogelijk om een kleine lening te krijgen van 1000 eur om die 79 eur pmnd te betalen om mijn 
web winkel te financieren , de winst per mnd zal rond de 1600 euro zijn en dan kan ik die best snel aflossen . 
met mijn partner toeslag is dat 1400 euro , dat is samen  eur 3000 dan moet ik mijn schuld wel snel kunnen aflossen . ik hoop in 2mnd tijd 
al een winst binnen te hebben , 

voor informatie over deze site is . 

http://www.fashiontotaal.nl/                     mvg natasha ilona v wijk appelman  xxx
hallo sns  lieverds 

kan vandaag nog , de beste wensen en een snstastisch jaar toegewenst . 

ik heb een vraagje , dit is wat ik heeel erg graag wil . ik leg uit . 

ik kan een eigen website beginnen in kleding , maar ik  moet 79, 00 pmnd betalen . 
en aangezien ik fulltime moeder ben, zit ik zonder werk en kan ik dit thuis doen , en mijn partner toeslag komt pas in mei 
dat is nog ver weg . is het mogelijk om een kleine lening te krijgen van 1000 eur om die 79 eur pmnd te betalen om mijn 
web winkel te financieren , de winst per mnd zal rond de 1600 euro zijn en dan kan ik die best snel aflossen . 
met mijn partner toeslag is dat 1400 euro , dat is samen  eur 3000 dan moet ik mijn schuld wel snel kunnen aflossen . ik hoop in 2mnd tijd 
al een winst binnen te hebben , 

voor informatie over deze site is . 

http://www.fashiontotaal.nl/                     mvg natasha ilona v wijk appelman  xxx

Het komt op mij allemaal te mooi over.heb je de collectie gezien? Ben jij bereid daar ca. 20 - 25 Euro per stuk (exclusief verzendkosten) voor te betalen? Ik zou zeggen dat die kleding te duur geprijsd is en dat je er dan veel minder van zult verkopen dan je denkt. Ondertussen ben je wel (minimaal) 79 Euro per maand kwijt (en dat elke maan ddat het contract loopt). Ook hier komen ongetwijfeld nog meer kosten bij. Als het concept zo goed is, waarom doen ze het dan zelf niet? Ik vermoed dat ze hopen dat jij in je vriendenkring wat gaat verkopen en dat het zo moet groeien. Maar als al je vrienden al 1 of 2 T-shirts, hoodies of shirts hebben, hebben ze niets meer nodig. Waar haal je dan je klanten vandaan? Bij je 'collega's die hetzelfde concept gekocht hebben? Ook zou ik er vanuit gaan dat minimaal de helft van de bestellingen geretourneerd worden (met alle bijkomende kosten voor jou) .ook zoi ik zeker vragen naar referenties van mensen (die geen persoonlijke binding met de organisatie hebben) die zo'n shop hebben en daar persoonlijk mee gaan praten. Ik ben misschien te achterdochtig, maar wil je graag waarschuwen voor al te rooskleurige verhalen. Ook kan ik op de site niet vinden wie er achter fashiontotaal zitten. Ze hebben tot op heden ook nog geen jaarrekening bij de Kamer van koophandel gedeponeerd. Dat betekent dat ze ofwel nog niet zo lang bestaan, ofwel dat ze geen jaarrekeing hebben gedeponeerd terwijl ze dat wel moeten (en dat is een twijfelachtige zaak).
Wat je ook gaat doen: veel succes en sterkte.
dank je wel kanjer , je hebt me aan het denken gezet en gaat dat niet doen met die fashiontotaal . volgens mij is dat niet echt veillig ...:mad:
gelukkig dat ik die lening niet gedaan hebt ,:p

xxx natasha  :rolleyes:
dank je wel kanjer , je hebt me aan het denken gezet en gaat dat niet doen met die fashiontotaal . volgens mij is dat niet echt veillig ...:mad:
gelukkig dat ik die lening niet gedaan hebt ,:p

xxx natasha  :rolleyes:

You're welcome. Ik denk dat je er verstandig aan gedan hebt, hier vanaf te zien. Heb je al eens contact gehad met een (gemeentelijke) instelling bij jullie die ervoor moet zorgen om meer mensen aan het werk te krijgen? Bij ons heet dat ding: werkplein. Ik zou een sinformeren bij je gemeente waar je moet zijn. Ook inschrijven bij diverse uitzendbureau's zou mogelijk iets zijn. En huishoudelijk werk bij iemand anders?
Wat het ook wordt, ik wens je in elk geval veel sterkte en vooral geluk.:)
kanjer 

hihihi...ik zou wel willen werken maar , ik ben fulltime moeder onze kleine is net 2 jaar geworden . dus werken zit  er ff niet in daarom vondt ik dit een oplossing 
om thuis te doen , thuis werken is er weinig . vandaar 

maar als ik weer kan werken komt dat allemaal wel goed dan ga ik weer parttime werken . 

xxx
hoi hoi

vraagje doen jullie ook aan leningen van 100 tot 200 euro ?

xxx
Reputatie 1
Badge
hoi hoi

xxx
??........
hoi hoi

xxx

Ik vrees van niet. Dat bedrag is te klein voor de bank om er een officiele lening van te maken. Je kunt proberen met de bank af te spreken dat je voor een paar honderd euro rood mag staan. Je betaalt dan (iets) minder rente over dat rood staan. En voor zulke bedragen zijn normaliter familie, buren, bekenden, etc. de aangewezen weg. Ik weet niet of je gemeente je ergens in kan bijstaan of bijspringen. Ook is het altijd goed (maar dat zul je ongetwijfeld al doen), om je uitgaven bij te houden zodat je weet waar je geld naar toe gaat. Dat maakt bezuinigen op bepaalde posten gemakkelijker. Succes en alvast een mooie Pasen gewenst. :)
hoi hoi

xxx

Hoi Tasha,

Wat Blacktomcat zegt klopt. We verstekken geen leningen voor € 100 of € 200 euro. Wel kun je rood staan op je betaalrekening aanvragen. De minimale limiet per rekening is € 100 en hogere limieten moeten een veelvoud van € 100 zijn.
hallo 

ik ben overgestapt naar een andere  bank en wil graag mijn rekeningen opheffen . 
kan dat via sns internet of moet dat echt op ouderwets papiertje ? 

mvg 
hallo 

ik ben overgestapt naar een andere  bank en wil graag mijn rekeningen opheffen . 
kan dat via sns internet of moet dat echt op ouderwets papiertje ? 

mvg 

Hoi tasha0345,

Dat mag je doen via deze link. De afhandeling verloopt vervolgens wel schriftelijk.

Reageer