Vragen over SNS Creditcard en de website

• Weet de weg
  • 2 reacties
Goeiedag!
'k spring zo in de douche en ga dan op de koffie af hier op de mart
maar eerst gooi ik mijn doel in de groep om de weg te vinden:
Hallo

is http://www.prioritypass.com mogelijk op sns cc ?
hoe hoog zijn opneemkosten bij betaalautomaten en pinautomaten buitenland ?

hoe gaat het aanvragen van allebei ?
Bedankt

Met deze vraag SNS via chat wilen benaderen: was niet mogelijk.
Emailmogelijkheid werd geboden: was niet mogelijk.
Vinden van een SNS winkel: was niet mogelijk.

vond de koffie in het pand bij het centrum busstationneke helemaal geweldig en mis medewerkers!
vond het top! topic over voor- en nadelen prepaid cc

Fijne geslaagde dag nog!
Maria
vind de weg
recht doorzee

CharlotteB schreef:

Welkom bij de SNS Community! Leuk dat je je hebt aangemeld.

Graag horen we wat meer over jou. Waar kom je vandaan, wat zijn je hobby's etc. Ook zijn we benieuwd naar de reden dat je je hebt aangemeld bij SNS Community en wat je verwachtingen zijn. Dit is geheel vrijblijvend uiteraard.

We hopen met veel leden kennis te mogen maken! Ook als je hier al langer lid bent is het uiteraard leuk als je jezelf nog eens voorstelt. :)

1 reactie

Goedemorgen Maria8,

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt. De koffiekamer is niet bedoeld voor servicevragen, maar om je voor te stellen. Je hebt veel verschillende vragen, daarom heb ik je bericht naar je een nieuw topic verplaatst. Zo houden we samen het overzicht en kan ik je "recht door zee" antwoord geven.

Je vraag over de 'Priority pass': het is niet mogelijk om de 'priority pass' als functie op de SNS Creditcard te zetten. Je krijgt van dit bedrijf een klantenpas en betaalt daarvoor abonnementskosten.
Kosten in het buitenland: Als je met je creditcard in een winkel betaalt, dan komen hier geen extra kosten bij. Als je contant geld opneemt, dan betaal je € 4,50 per opname. Hier vraag je de SNS Creditcard aan.

Gisteren was er onderhoud aan onze website waardoor online formulieren tijdelijk niet beschikbaar waren. Inmiddels werkt alles weer en kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Geniet van de zon vandaag en we vinden het leuk om vaker iets van je te lezen. Wil je meer over onze moderators weten? In dit topic Het SNS Team stelt zich voor maak je kennis met het moderatieteam.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)