Beantwoord

Waar en wanneer ontvang ik mijn jaaroverzicht?

• Weet de weg
  • 2 reacties
Waarom ondervind ik elk jaar problemen om mijn jaaropgave te ontvangen, waarop mijn ingehouden premies en loonheffingen van mijn Uitkeringen Banksparen opstaan te krijgen. Ondanks dat SNS dat verplicht is ieder jaar af te geven aan de pensioengerechtigde is het al 5 jaar oprij, weer bellen en schrijven.
icon

Beste antwoord door Sanne K 18 maart 2019, 10:23

Goedemorgen @Mabo en @hulte6oo, van harte welkom op onze community. Zo te lezen zijn jullie druk bezig met de aangifte. Het is niet de bedoeling dat je hier problemen mee hebt, @Mabo. Het jaaroverzicht van banksparen en de inkomensspecificatie staan vanaf 15 april 2019 in internetbankieren. Wil je 'm eerder? Bel ons dan op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00 of kom lang bij 1 van onze SNS Winkels. @hulte6oo Van wat voor rekening zoek jij het jaaroverzicht? Vanaf 1 februari 2019 staat het overzicht van betaal, spaarrekeningen en doorlopende kredieten over 2018 in Mijn SNS bij 'Jaaroverzicht en Afschriften' en het tabblad 'Financiële overzichten'.

Bekijk origineel

10 Reacties

ik wil mijn jaaroverzicht voor de belasting
hulte6oo schreef:

ik wil mijn jaaroverzicht voor de belasting

Goedemorgen @Mabo en @hulte6oo, van harte welkom op onze community. Zo te lezen zijn jullie druk bezig met de aangifte. Het is niet de bedoeling dat je hier problemen mee hebt, @Mabo. Het jaaroverzicht van banksparen en de inkomensspecificatie staan vanaf 15 april 2019 in internetbankieren. Wil je 'm eerder? Bel ons dan op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00 of kom lang bij 1 van onze SNS Winkels. @hulte6oo Van wat voor rekening zoek jij het jaaroverzicht? Vanaf 1 februari 2019 staat het overzicht van betaal, spaarrekeningen en doorlopende kredieten over 2018 in Mijn SNS bij 'Jaaroverzicht en Afschriften' en het tabblad 'Financiële overzichten'.
Sanne K schreef:

D
Dank je wel Sanne voor de snelle reactie.
Riik
Ook ik wil mijn jaaroverzicht voor de belasting
Reputatie 3
Sanne heeft mooi snel gereageerd. Maar die datum van 15 april is natuurlijk belachelijk laat.
Graag gedaan :) @ramsel546 Als je de stappen uit mijn 1e bericht volgt, dan vind je je jaaroverzicht. Laat je het weten of dit lukt?
Beste @Koos,

Voor een groot deel van onze klanten geldt het volgende: vanaf 1 februari 2019 staat het overzicht van betaal, spaarrekeningen en doorlopende kredieten over 2018 in Mijn SNS bij 'Jaaroverzicht en Afschriften' en het tabblad 'Financiële overzichten'.

Daarnaast kunnen mensen die het jaaroverzicht van banksparen en de inkomensspecificatie vóór 15 april 2019 nodig hebben, deze aanvragen op telefoonnummer: 030 - 633 30 00 of bij 1 van onze SNS Winkels. Met andere woorden: iedere klant kan tijdig beschikken over de benodigde informatie, het is maar net hoe je het leest :)
Reputatie 3
Wel lastig. Wanneer ik het overzicht kies voor de Belastingdienst, dan zie ik alleen het jaar 2010. Pas als ik de tweede optie kies zie ik de andere jaren. Vreemd, want als je een gezamenlijke rekening hebt, zul je dikwijls ook fiscaal partners zijn dus een Belastingdienst-overzicht nodig hebben.
Het is geen zwaarwegend punt, maar ik begrijp de keuzemogelijkheid niet.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)