SNS

Vraag

Waar kan ik een groot bedrag pinnen?

• 12 juli 2019
  • 2 Reacties
  • 1829 Keer bekeken

Waarom is het bij de SNS geldautomaat niet mogelijk om een groot bedrag te pinnen. Ik had dit via mijn SNS de dag er voor aangevraagd en het was goedgekeurd. Na 2 pogingen bij geldautomaten kreeg ik de reactie dat het bedrag te hoog was. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en deze heeft na nogmaals strenge verificatie eea aangepast en verteld dat het alleen mogelijk was bij een SNS geldautomaat (wat niet wordt vermeld op mijn SNS). Bovendien moest ik 5 x pinnen om het bedrag uit de automaat te krijgen. Heel erg prehistorisch. Ik ben bij mijn andere bank toch anders gewend.......

2 reacties

Beste StefanB,

dank voor je reactie.
Vergeet niet dat als je meer geld wil halen dan 1500 euro.
De stapel bankbiljetten verschrikkelijk groot wordt in je portemonnee en dat je je niet veilig voelt als de rij met mensen achter je steeds groter wordt.
Kortom het is vreemd dat je bij een groot bedrag iedere keer maar 500 euro kunt pinnen.

Groeten Brigitte
Nogmaals goedemorgen Brigitte, wat balen dat het opnemen van je eigen geld zoveel moeite kostte. Het is inderdaad zo dat je een groter bedrag alleen bij een SNS Geldautomaat kunt pinnen en dat je uit deze automaten hoogstens € 1.500 per keer haalt. Voor een groter bedrag pin je een aantal keer achter elkaar. Deze informatie staat wel op onze website, maar je leest het niet als je het direct regelt in Mijn SNS. Dit geef ik door aan de ontwikkelaars van Mijn SNS, want ik snap dat het frustrerend is wanneer je bij een verkeerde automaat staat en ons moet bellen.

Reageer