SNS

Beantwoord

Waar pin ik een groot bedrag?

• 4 december 2016
  • 3 Reacties
  • 3536 Keer bekeken

Beste allemaal, ik heb wat rond zitten zoeken op het forum. Ik zag dat er al een topic over is, maar ik krijg steeds de melding dat de pagina niet meer bestaat wanneer ik het topic wil openen.

Ik zou graag informatie willen over de procedure wanneer ik een groter bedrag wil opnemen dan €250,- op een dag. Stel ik wil een grotere aankoop doen bij een winkel of particulier die geen pinautomaat heeft, waar haal ik dan snel een groot bedrag vandaan?
icon

Beste antwoord door Robert 5 december 2016, 10:40

Hoi Bram,

Met je SNS Wereldpas neem je standaard maximaal € 1.000 per dag op bij een geldautomaat. Deze limiet verhoog je tot maximaal € 5.000 per dag bij een SNS Geldautomaat. Wil je meer opnemen? Dan verspreid je het bedrag dat je wil opnemen over meerdere dagen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Bram,

Met je SNS Wereldpas neem je standaard maximaal € 1.000 per dag op bij een geldautomaat. Deze limiet verhoog je tot maximaal € 5.000 per dag bij een SNS Geldautomaat. Wil je meer opnemen? Dan verspreid je het bedrag dat je wil opnemen over meerdere dagen.
Badge
Deze link geeft informatie over de drie opties hoe je je daglimiet kunt verhogen tot max €5.000.
- Je kunt het via een online formulier doen. (via de link kun je doorklikken naar het formulier)
- Je kunt via de app je limiet verhogen.
- Je kunt in de SNS winkel je limiet verhogen.
Hartelijk dank!

@Robert, helemaal helder!
@Gerard met internet, ik had even iets beter moeten doorzoeken merk ik al 🙂

Reageer