SNS

Beantwoord

Waar vind ik het incassobedrag voor SNS Maxisparen?

• 21 juni 2016
  • 6 Reacties
  • 242 Keer bekeken

Goedeavond,

Op dit moment heb ik sinds kort een Maxisparen van SNS.
Hierbij vraag ik me af waar en of ik de incassering van het maandbedrag dat ik elke maand spaar kan inzien.

Met vriendelijke groet,
Erwin Vorstenbosch
icon

Beste antwoord door Jeroen 21 juni 2016, 21:07

Hoi Erwin,

Leuk dat je sinds kort spaart met SNS Maxisparen en nog leuker is dat dit je eerste bericht is op de community. Wil je weten wat we hier precies doen? Lees dan het topic Welkom op de community. We bespreken hier meer dan alleen bankzaken, dus schroom niet om jezelf voor te stellen in de Koffiekamer.

Dit incassobedrag vind je eenvoudig terug. Als het goed is, dan is er aan je SNS Maxisparen een vaste tegenrekening gekoppeld. Het incassobedrag staat in je rekeningtransacties. Laat je me weten of je het kunt vinden?
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Erwin,

Leuk dat je sinds kort spaart met SNS Maxisparen en nog leuker is dat dit je eerste bericht is op de community. Wil je weten wat we hier precies doen? Lees dan het topic Welkom op de community. We bespreken hier meer dan alleen bankzaken, dus schroom niet om jezelf voor te stellen in de Koffiekamer.

Dit incassobedrag vind je eenvoudig terug. Als het goed is, dan is er aan je SNS Maxisparen een vaste tegenrekening gekoppeld. Het incassobedrag staat in je rekeningtransacties. Laat je me weten of je het kunt vinden?
De incasso datum kan ik niet terug vinden maar wel mijn Tegenrekening
Erwin, allereerst welkom in de community.

Als ik het goed begrijp, weet je niet meer welk bedrag je maandelijks laat overboeken naar je Maxirekening.
Als je niets doet, krijg je te zijner tijd een email waarin de incasso wordt aangekondigd (met het bedrag).
Heeft er al een overboeking van je gewone rekening naar je Maxirekening plaats gevonden? Dan zie je die staan bij de bij- en afschrijvingen bij je gewone betaalrekening en ook onder het incasso overzicht.
Mijn bedrag weet ik wel. Maar het antwoord op mijn vraag heb ik al gevonden. Toch bedankt
Fijn dat je het gevonden hebt.
Goed dat je het antwoord zelf gevonden hebt, vorste323. Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag.

Reageer