SNS

Beantwoord

Waarom 1 uur tussen overmaken naar ASN-, Regio- of SNS Bank?

• 7 augustus 2016
  • 2 Reacties
  • 700 Keer bekeken

Hallo,

Waarom duurt het een uur als ik geld overmaak tussen mijn SNS en ASN rekening? Als ik het goed begrijp zijn de banken Regiobank, ASN Bank onderdeel van SNS. Waarom zit hier dan tijd tussen?

Groeten,

Dirk
icon

Beste antwoord door Jeroen 8 augustus 2016, 10:02

Goedemorgen dcs88,

Je stelt een leuke vraag en je bent goed op de hoogte; ASN, Regiobank en SNS zijn onderdeel van SNS Bank N.V. Veel systemen zijn inderdaad in elkaar vervlochten, maar alle 3 de banken hebben een eigen bankvergunning. Het overgeboekte geld moet daarom door de andere bank worden bijgeschreven op de betreffende rekening. Dit gebeurt niet direct, maar binnen 1 uur. Als je overboekt tussen SNS rekeningen, dan verwerken we dit direct. Is dit een antwoord op je vraag?
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen dcs88,

Je stelt een leuke vraag en je bent goed op de hoogte; ASN, Regiobank en SNS zijn onderdeel van SNS Bank N.V. Veel systemen zijn inderdaad in elkaar vervlochten, maar alle 3 de banken hebben een eigen bankvergunning. Het overgeboekte geld moet daarom door de andere bank worden bijgeschreven op de betreffende rekening. Dit gebeurt niet direct, maar binnen 1 uur. Als je overboekt tussen SNS rekeningen, dan verwerken we dit direct. Is dit een antwoord op je vraag?
Jazeker, mijn vraag is beantwoord. Dank je wel. 😃

Reageer