SNS

Vraag

Waarom betaal ik maandelijkse kosten?

  • 13 mei 2019
  • 7 Reacties
  • 1892 Keer bekeken

geen betaling aan het 6-maanden-account - hoe zit het met het account

7 reacties

Goedenavond karol, welkom op de community. Je vraag snap ik niet precies. Kun je uitleggen wat je bedoelt met "het 6-maanden-account" en over welke betaling het gaat?
account zonder kwitanties voor 6mc
account zonder kwitanties gedurende 6 maanden
Bedoel je dat je je rekening hebt geopend tijdens een actieperiode en dat je toch maandelijkse kosten betaalt? Dat is niet de bedoeling. Stuur je een mail naar webcare@sns.nl met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats? Dan kijk ik het na.
Ik heb een account. er is een opname van het account. er is geen aanbetaling. werkt het account?
I have an account. there is a withdrawal from the account. no deposits, receipts or account will work?
Reputatie 1
Badge +3
Goedemorgen beste @karol,

We helpen je graag als je vragen hebt over je rekening bij SNS. Omdat we niet precies begrijpen waar je tegenaan loopt, ontvangen we graag een e-mail. Op die manier kunnen we je persoonlijk helpen met een oplossing. Laat je het weten? Stuur een mail naar webcare@sns.nl met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats. Alvast bedankt en een fijne dag.

Reageer