Waarom geen hypotheekspaarrekening?

Mijn zoon is 22 jaar. Voor jongeren is het, en wordt het in de toekomst steeds lastiger om een huis te kopen.
Misschien is het een idee om een hypotheek spaarrekening te introduceren voor jongeren waarin bijvoorbeeld ouders al in een vroeg stadium, maar ook de jongeren zelf in een later stadium geld kunnen storten zodat het makkelijker wordt om een huis te kopen.
De rekening zou dan bijvoorbeeld op het moment van het kopen van een huis aan de hypotheek gekoppeld kunnen worden.

3 Reacties

Goedemorgen Klappie,

Allereerst welkom op de community en dank voor het meedenken :). Ik leg jouw suggestie eens voor aan de productmanagers; je hoort van ons zodra we een reactie hebben.

Heb je het topic 'Welkom op de community' al gezien? Zo word je een beetje wegwijs hier. Tot snel!
Dank je wel Tibor, ik ga kijken op de link.
Hoi Klappie,

Ik plaatste net een interview met onze innovatie manager over een nieuw te ontwikkelen product: Bouwsparen. Daarbij moest ik direct denken aan jouw vraag hier op de community. Is dit wat jij in gedachten hebt? Je leest het interview hier: https://nieuwsblog.snsbank.nl/sparen-lenen-moeten-beter-balans-komen-641

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)