Beantwoord

Waarom is de spaarrente op mijn hypotheekrekening gedaald?

• Goed op dreef
  • 38 reacties
de spaarrente op de hypotheekrekening is opeens met .26% gedaald. Zonder enige vorm van communicatie.
Gaat het % rente op de hypotheek nu ook met .26% naar beneden????
icon

Beste antwoord door Irene 20 juli 2017, 11:11

Update: zojuist is RobL gemaild met de oplossing. De rente is niet gedaald, maar er werd een onjuiste rente getoond in Mijn SNS en de mobiele app.

Bekijk origineel

10 Reacties

Goedemiddag RobL,

Je vraag heb ik verplaatst naar het gedeelte over 'Dagelijkse bankzaken' om het overzichtelijk te houden. Wat vreemd dat de rente is aangepast zonder aankondiging. Dit wil ik uitzoeken, want dan kan ik je een duidelijk antwoord geven. Stuur je daarvoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom is de spaarrente op mijn hypotheekrekening gedaald?'?
Update: zojuist is RobL gemaild met de oplossing. De rente is niet gedaald, maar er werd een onjuiste rente getoond in Mijn SNS en de mobiele app.
jammergenoeg een foute melding van SNS webcare. Erg vervelend weer..:(
RobL schreef:

jammergenoeg een foute melding van SNS webcare. Erg vervelend weer..:(

Goedemiddag RobL,

Doel je op de rente die niet juist werd getoond of doel je op een andere melding?
ik doel op het feit dat er door heel veel SNS'ers is gezegd dat de rente niet gedaald is op mijn rekening maar dit uiteindelijk toch wel gedaald is. Maar ik kan het nergens terug zien. Ik moet maar weer vertrouwen op een verkoop adviseur......
Hoi RobL,

Zojuist heb ik alle informatie rondom deze vraag gelezen. Je hebt op 15 augustus een reactie gehad van de afdeling Klachtenmanagement. Daaruit is naar voren gekomen dat de rente inderdaad was gewijzigd, sorry voor de verwarring die hierover is ontstaan. Vind je het fijn als de afdeling Klachtenmanagement je nogmaals een bevestiging stuurt van de wijziging?
(Interne) communicatie is een vak apart dat blijkbaar door weinigen goed beheerst wordt.
Dennis schreef:

Hoi RobL,

Zojuist heb ik alle informatie rondom deze vraag gelezen. Je hebt op 15 augustus een reactie gehad van de afdeling Klachtenmanagement. Daaruit is naar voren gekomen dat de rente inderdaad was gewijzigd, sorry voor de verwarring die hierover is ontstaan. Vind je het fijn als de afdeling Klachtenmanagement je nogmaals een bevestiging stuurt van de wijziging?

Hallo Dennis,

ik zou wel een bevestiging willen ontvangen van de gewijzigde rente. Niet alleen bevestigen, maar ook aanpassen dan zodat ik de juiste rente zie en ontvang.

Rob
RobL schreef:

Hallo Dennis,
Ik zou wel een bevestiging willen ontvangen van de gewijzigde rente. Niet alleen bevestigen, maar ook aanpassen dan zodat ik de juiste rente zie en ontvang.
Rob

Goedemiddag RobL,

Je verzoek heb ik neergelegd bij Klachtenmanagement. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
RobL schreef:

Hallo Dennis,
ik zou wel een bevestiging willen ontvangen van de gewijzigde rente. Niet alleen bevestigen, maar ook aanpassen dan zodat ik de juiste rente zie en ontvang.
Rob

Daar ben ik weer. Mijn collega van Klachtenmanagement geeft aan dat er 4 mails naar je zijn gestuurd met een uitleg over de verwarring die ontstond over de renteweergave. Daarin zijn ook de uitgekeerde coulance bedragen besproken. Mijn collega vraagt of deze mails helder zijn en welke informatie je nog nodig hebt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)