SNS

Beantwoord

Waarom kan ik geen nieuwe pas aanvragen?

• 29 november 2016
  • 5 Reacties
  • 5472 Keer bekeken

Hi,

I'll write in english cause it's important and it's easier for me to express my frustration.
Some time ago i've blocked my pinpas (3 times wrong pin) i've wanted to request a new one, because i've also wanted the contactloos payment option which my old SNS card was lacking.

I couldn't because the website was delivering always an error that there is something wrong please call helpdesk. I did , the lady said she also can't do it for me but she checked and it turned out i have some kind of blockade on my account due to a fact that long time ago I was on "-". I've said ok but it was like months ago. She explained that she is sending an email to get rid off that blockade and to check again within a week. I've waited 2 weeks still not working. In meantime i went to sns kantoor and explained the situation and the guy there said that he is not sure what's happening but he is suggesting to switch to the new version of the bank account, i've had mine since 10 years. he explained me how to do it , i went back home and guess what!!!!!!...... i couldn't do it cause there was also an error. Come one what the ####. How long i have to wait to fix sth. I've been reading stories here and it seems that when you block something or something similar then redoing this is taking aaaaages.

thank you for your attention and i hope that you cal solve my problem quickly

regards,
kamil
icon

Beste antwoord door StefanB 29 november 2016, 16:04

Dankjewel voor je mail, deze heb ik zojuist beantwoord. Er staat inderdaad een blokkade op je rekening. De collega die je 2 weken geleden sprak, heeft een verzoek ingediend om je rekening te deblokkeren. Deze is niet uitgevoerd om onduidelijke redenen. We pakken het met spoed op en morgen is de blokkade verwijderd. Wil je morgenavond proberen om een nieuwe pas aan te vragen?
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Kamil,

Welkom op de community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt. Wat lastig dat het niet lukt om een nieuwe wereldpas aan te vragen. Ik antwoord in het Nederlands omdat ik me daar comfortabeler bij voel. Het is niet de bedoeling dat een pasaanvraag zo lang duurt, daarom kijk ik hoe we dit oplossen. Stuur je hiervoor je postcode, huisnummer en geboortedatum in een mail naar webcare@sns.nl met als onderwerp 'Community - Kamil - Waarom kan ik geen nieuwe pas aanvragen'? Als het antwoord niet helder is, laat je het dan weten? Dan antwoord ik in het Engels.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent 🙂
hi StefanB,

Nee, alles is helder 🙂 ik heb net en mailtjie verstuurd.

Hartelijk bedankt
Dankjewel voor je mail, deze heb ik zojuist beantwoord. Er staat inderdaad een blokkade op je rekening. De collega die je 2 weken geleden sprak, heeft een verzoek ingediend om je rekening te deblokkeren. Deze is niet uitgevoerd om onduidelijke redenen. We pakken het met spoed op en morgen is de blokkade verwijderd. Wil je morgenavond proberen om een nieuwe pas aan te vragen?
hi Stefan,

Het werkt prima nu 🙂 eindelijk
hartelijk bedankt

p.s. volgende keer dat ik een probleem heb ik ga direct naar sns community :]

mvg,
kamil
Goed om te lezen dat het probleem is opgelost. Tot snel op de community.

Reageer