SNS

Beantwoord

Waarom kan ik geen SNS Jeugd Betalen openen?

• 4 juli 2016
  • 9 Reacties
  • 1008 Keer bekeken

wil ik een jeugdrekening openen.. en dan helaas een rariteit? ben ingelogd, of te wel ik kan mij op dat moment legitimeren bij sns. Echter krijg ik de melding om uit te loggen zodat ik dan een jeugdrekening kan openen! Dan probeer ik het formulier in te vullen. alle gegevens weer opnieuw invullen ook van de gegevens die al bij sns bekend zijn, want ik ben niet meer ingelogd. dan de laatste stap om je identificatie te accorderen. wil je € 0,01 overmaken met ideal. Ik vul mijn sns bank rekening nummer NL56SNSB0....... in. en druk ok Ideal.
Helaas? allerlei banken, maar geen SNS Bank. Ik denk stond er nu ergens dat ik tussen door even kon aanmelden met digipas.. Nee, helaas niet gevonden. Dan nog maar even geen jeugdrekening bij SNS bank.. Misschien kunnen jullie dit oppakken. dit moet toch gewoon kunnen als ik met digipas in het systeem zit.
icon

Beste antwoord door Wouter 4 juli 2016, 18:21

Hoi fjohanni,

Welkom terug op de community, ik zie dat het precies een jaar geleden is sinds je laatste reactie.

Wat leuk dat je voor je kind SNS Jeugd Betalen wil openen. Als je zelf al klant bent bij SNS, dan kies je in de aanvraag voor ‘Legitimeren in de SNS Winkel’. Je hoeft dan geen bedrag over te maken via iDEAL. Lukt het zo wel om een rekening te openen?
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi fjohanni,

Welkom terug op de community, ik zie dat het precies een jaar geleden is sinds je laatste reactie.

Wat leuk dat je voor je kind SNS Jeugd Betalen wil openen. Als je zelf al klant bent bij SNS, dan kies je in de aanvraag voor ‘Legitimeren in de SNS Winkel’. Je hoeft dan geen bedrag over te maken via iDEAL. Lukt het zo wel om een rekening te openen?
En als je nu niet naar de winkel wilt? Moet toch "gewoon" werken zoiets?
Hoi Sjaakie93,

Als je kiest voor ‘Legitimeren in de SNS Winkel’, dan hoef je niet langs de SNS Winkel omdat je al klant bent. De legitimatie wordt dan door het systeem automatisch in orde gemaakt.
Ach zo haha
Badge +1
Jammer, dat zo iets pas via het forum voor een klant inzichtelijk wordt gemaakt. Wouter volgende keer zelf scoren met deze proactive conclusie!
Hoi Erik,

Goed punt. Ik ga meteen uitzoeken hoe we de uitleg over de identificatie op de website kunnen verduidelijken.
Dit is nog steeds ZEER onduidelijk in de aanvraag. Ik moet nu nota bene via google op deze reactie komen. Verbeterpuntje!
Hi JaapdeKoning,

Welkom op de community en leuk dat je meteen reageert. Naar aanleiding van deze discussie is de tekst in de aanvraag aangepast: achter de optie 'Ik ga langs een SNS Winkel' staat 'Ben je al klant bij ons? Dan hoef je je natuurlijk niet nog een keer te identificeren. Kies dan wel deze optie, zodat je de aanvraag kunt afronden'. Is het zo duidelijker?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Dit is nog steeds ZEER onduidelijk in de aanvraag. Ik moet nu nota bene via google op deze reactie komen. Verbeterpuntje!
Goedemorgen JaapdeKoning, wat is precies onduidelijk?

Ik zie hier Wouter vermelden dat er een extra optie is bijgekomen.

Ik hoor het graag. Ik hou zelf helemaal niet van onduidelijkheid namelijk.

Reageer