SNS

Beantwoord

Waarom kan ik mijn adres niet wijzigen?

• 13 januari 2017
  • 7 Reacties
  • 1525 Keer bekeken

vanaf december 2016 tot op heden ben ik al bezig om voor een klant van mij een adres wijziging door te geven, zijn postadres staat nog steeds op die van zijn oude curator die per 1 januari ontslag heeft gekregen van de rechtbank ivm niet goed werkende diensten.
nu krijgt dat bureau ja echt waar nog steeds de post van mijn klant binnen.
wat ik allemaal al heb gedaan.

tig keer gebeld
nog tig keer meer emails verzonden
2 maal naar een filiaal geweest en ( laatste was maandag ) om maar weer een formulier te ondertekenen dat postadres gewijzigd dient te worden.

afgelopen woensdag kreeg ik een email van de bewindvoerders desk dat het adres was gewijzigd,, nou nee dat is niet gewijzigd,, vandaag heb ik het online gedaan en formulier wat ondertekend dient te worden ( wat ik afgelopen maandag ook al heb gedaan en die bij hun binnen is ) als bijlage weer naar de bewindvoerdersdesk verzonden ( zonder handtekening en dergelijke want die hebben ze nu al wel binnen ) krijg ik weer een email dat ik toch de handtekening moet zetten...hallooooo wakker worden en kijk eens alles goed na. ik ben er nu eigenlijk zo zat van dat ik overweeg om maar met alles naar een andere bank toe te gaan want bij de helpdesk slapen ze nog stees
icon

Beste antwoord door Jeroen 16 januari 2017, 17:17

Hi Chris81 en oktober,

@Chris81, allereerst welkom op de community :)

Vorige maand liepen we achter met het verwerken van adreswijzigingen. Deze achterstand is weggewerkt. Als je net als oktober een mail stuurt met je postcode, huisnummer en geboortedatum naar: webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom kan ik mijn adres niet wijzigen', dan kijk ik na waarom dit zo stroef verloopt.

In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.

@oktober, je vraag over de adres wijziging is uitgezet. Zodra we een antwoord hebben, haken we je aan. De vraag over de nieuwe betaalpas heb ik uitgezet bij mijn collega in de SNS Winkel.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi oktober,

Welkom op de community. De adreswijziging loopt niet vlekkeloos en dat is nog zacht uitgedrukt. Uit je verhaal maak ik op dat jullie al veel acties hebben ondernomen en dat het desondanks nog niet geregeld is. Dat vind ik jammer om te lezen, daarom bied ik mijn hulp aan. Ben jij de nieuwe bewindvoerder? Of ben je rekeninghouder of gemachtigde op de rekening(en)? Wil je dan een toelichting met je postcode, huisnummer en geboortedatum sturen naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Adres wijzigen lukt niet'? Dan controleer ik de status van de wijziging en denk ik mee over een oplossing.

Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en hier stellen de leden zichzelf voor. Heb je het topic Welkom op de community gelezen?
email is verzonden
Als je als SNS-klant gaat verhuizen kun je beter van bank wisselen. Ik ben ruim 2 jaar geleden verhuisd en het is ze nog steeds niet gelukt om mijn adreswijziging juist door te voeren. Het maakt niet uit hoe vaak je belt of online formulieren invult, het dringt gewoon niet door.

De bewoners op mijn oude adres worden er ondertussen ook behoorlijk moe van. Al met al erg slechte reclame voor de SNS. Inmiddels al veel te veel tijd verspilt aan zo'n simpele zaak, erg jammer allemaal!
Als je als SNS-klant gaat verhuizen kun je beter van bank wisselen. Ik ben ruim 2 jaar geleden verhuisd en het is ze nog steeds niet gelukt om mijn adreswijziging juist door te voeren. Het maakt niet uit hoe vaak je belt of online formulieren invult, het dringt gewoon niet door.

De bewoners op mijn oude adres worden er ondertussen ook behoorlijk moe van. Al met al erg slechte reclame voor de SNS. Inmiddels al veel te veel tijd verspilt aan zo'n simpele zaak, erg jammer allemaal!

Hoi Chris81,
welkom in onze SNS community.
Goed dat je je hier meld met je frustrerende ervaring. Een van onze moderators zal je probleem oppakken en heel snel alsnog oplossen.
Groet,
Ben 🆒
ik geef ze tot donderdag de tijd, is het dan nog niet voor elkaar dan ga ik ook direct naar een andere bank toe. Had maandag 9 januari bij een filliaal ook een bankpas voor de desbetrefende rekening aangevraagd , zelfs hierop nog geen bericht ontvangen
Badge +1
Als een adreswijziging al niet lukt, gaat dan een overstap wel lukken....
(Welkom in Hotel Californië)
Hi Chris81 en oktober,

@Chris81, allereerst welkom op de community :)

Vorige maand liepen we achter met het verwerken van adreswijzigingen. Deze achterstand is weggewerkt. Als je net als oktober een mail stuurt met je postcode, huisnummer en geboortedatum naar: webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom kan ik mijn adres niet wijzigen', dan kijk ik na waarom dit zo stroef verloopt.

In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.

@oktober, je vraag over de adres wijziging is uitgezet. Zodra we een antwoord hebben, haken we je aan. De vraag over de nieuwe betaalpas heb ik uitgezet bij mijn collega in de SNS Winkel.

Reageer