SNS

Beantwoord

Waarom kan ik mijn SNS Wereldpas niet activeren?

• 17 september 2018
  • 9 Reacties
  • 1846 Keer bekeken

Ben nieuwe klant, heb digipas al en is geactiveert, en heb de brief incl. wereldpas ontvangen en wil deze activeren zoals in de bijgeleverde brief staat. (Heb nog geen brief met pincode ontvangen)

1. Ga naar snsbank.nl/wereldpasactiveren en log in met uw digipas
2. Vul uw gegevens in en onderteken met uw digipas.
3. Na een paar minuutjes krijgt u een bevestiging in uw mailbox . Betaalpas is klaar voor gebruik.

Ik doe alles volgens de instructie in de brief.
Als ik nr. 1 vervolgens doe kom ik op Mijn SNS en log in met Digipas maar dan krijg ik een pagina te zien waarin ik allerlei dingen kan aanpassen maar niet het activeren van mijn Digipas.

Graag antwoord op mijn probleem s.v.p.
icon

Beste antwoord door Marijke 18 september 2018, 09:30

Goedemorgen Joey1205,

Gisteren heb je je gegevens gestuurd en samen met Dennis uitgezocht wat er misging. Zoals net in dit topic besproken, doet je pas het en kun je ermee pinnen. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Joey 1205,

Wat vreemd dat je je nieuwe pas niet kunt activeren. Ik heb je gegevens nodig om te controleren waarom het niet lukt en hoe je dit oplost. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum en het 3-cijferige kaartnummer naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom kan ik mijn SNS Wereldpas niet activeren'? Dan zoek ik het uit.
Badge +2
Goedemorgen Joey1205,

Gisteren heb je je gegevens gestuurd en samen met Dennis uitgezocht wat er misging. Zoals net in dit topic besproken, doet je pas het en kun je ermee pinnen. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
Goedemorgen

Ik begrijp hieruit dat jullie onze wereldpassen hebben geactiveerd. Klopt dit?
Badge +2
Dat klopt helemaal, Joey. Probeer je het uit?
Net even gekeken en i.d.d. staan er allebeide in. Bedankt voor jullie bericht.
Badge +2
Dat is goed nieuws, dan kun je nu aan de slag 🙂
Ja en heb dit ook nog even onder mijn bericht geplaatst dat alles toch goed is gekomen. :):)
Maar ik heb nog even een vraag. Waarom staat de daglimiet voor de digipas zo hoog, namelijk €2500,00 en als je deze wil verlagen is dit maar tijdelijk voor 14 dagen.
Badge +2
Dat is fijn om te lezen. De digipas heeft verschillende limieten. Als je geld wil overmaken naar iemand anders, dan is de standaard limiet € 25.000. Deze limiet kun je verhogen of verlagen. Als je de limiet verhoogt, doe je dit tot € 250.000 voor de periode van 14 dagen. De limiet kun je ook permanent verhogen tot € 100.000. Uit je bericht begrijp ik dat je de limiet juist wil verlagen. Via deze pagina maak je het en orde en kies je of je de limiet tijdelijk of permanent wil verlagen.

Hieronder nog even een duidelijk overzicht van de standaard limieten per dag:
• € 1.250.000 bij overschrijvingen tussen eigen SNS Rekeningen
• € 250.000 bij overschrijvingen naar een vaste tegenrekening bij een andere bank
• € 25.000 bij overschrijvingen naar rekeningen van iemand anders (ook iDeal betalingen)

Reageer