Beantwoord

Waarom kan ik niet contactloos betalen?

• Weet de weg
  • 3 reacties
henk Meijer
heb net een rek geopend bij sns
omdat we al twintig jaar bij de
zelfd bank zitten even wat nieuws
nu heb ik net de betaalpassen geactiveerd
ik heb nog geen pincode maar ik kan niet contacloos
kleine bedragen betalen hij doet het niet
icon

Beste antwoord door Wouter 26 januari 2016, 14:01

Hoi henk74,

Ik heb weinig toe te voegen aan het bericht van Eva. Je kunt pas contactloos betalen nadat je de eerste transactie met je pincode hebt gedaan. De pincode ontvang je uiterlijk 5 werkdagen na de SNS Wereldpas. Als je de passen al langer in huis hebt, laat je het dan weten? Dan leg ik uit hoe je een nieuwe pincode kunt opvragen.

Dit is je eerste bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je ook al gelukt is ;).
Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Hopelijk zien we je vaker op de community.

@Eva, bedankt voor je uitleg.

Bekijk origineel

9 Reacties

De eerste keer dat je pas gebruikt moet je je pin gebruiken. Daarna kun je gebruik maken van contactloos betalen zonder pin. Ik ben bang dat je dus nog op je pincode moet wachten.
Hoi henk74,

Ik heb weinig toe te voegen aan het bericht van Eva. Je kunt pas contactloos betalen nadat je de eerste transactie met je pincode hebt gedaan. De pincode ontvang je uiterlijk 5 werkdagen na de SNS Wereldpas. Als je de passen al langer in huis hebt, laat je het dan weten? Dan leg ik uit hoe je een nieuwe pincode kunt opvragen.

Dit is je eerste bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je ook al gelukt is ;).
Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Hopelijk zien we je vaker op de community.

@Eva, bedankt voor je uitleg.
dank je wel heb inmiddels de pincode

vr gr henk
henk74 schreef:

dank je wel heb inmiddels de pincode
vr gr henk

Goed om te horen, Henk :). Is het contactloos betalen inmiddels ook al gelukt?
moet morgen alles in orde maken waren te laat thuis om alles te regelen
er is in het winkelcentrum vlak bij ons op 200m geen enkele geld automaat
zeer vervelend

vr gr henk
henk74 schreef:

er is in het winkelcentrum vlak bij ons op 200m geen enkele geld automaat

Ik kan me voorstellen dat dat in sommige situaties lastig is. De dichtstbijzijnde geldautomaat van SNS vind je via onze website. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Reputatie 2
Om de pincode voor de eerste keer te gebruiken, hoef je volgens mij dit niet te doen bij een pinautomaat. Ik denk dat het ook in een winkel kan. Pas erin, pincode invoeren en hopla, eerste transactie met pincode is gedaan. Daarna zou je contactloos moeten kunnen betalen.
Blacktomcat schreef:

Om de pincode voor de eerste keer te gebruiken, hoef je volgens mij dit niet te doen bij een pinautomaat. Ik denk dat het ook in een winkel kan. Pas erin, pincode invoeren en hopla, eerste transactie met pincode is gedaan. Daarna zou je contactloos moeten kunnen betalen.

Klopt! Zo heb ik mijn wereldpas ook 'geactiveerd' voor contactloos betalen.
Stefan schreef:

Blacktomcat schreef:

Klopt! Zo heb ik mijn wereldpas ook 'geactiveerd' voor contactloos betalen.

Hoi allemaal,

Jullie hebben gelijk; een vervangende pas activeer je door bij een geld- of betaalautomaat je pincode in te toetsen. Je hoeft niet eens geld op te nemen, het checken van je saldo bij een SNS Geldautomaat is voldoende :).

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)