SNS

Beantwoord

Waarom kan ik niet contactloos betalen met mijn bankpas?

• 28 mei 2018
  • 32 Reacties
  • 3752 Keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Hallo eRIK19, ik meende dat ik je nog een aanvulling op jouw bovenstaande reactie schuldig was, bij deze. Inderdaad eigennamen kan je niet zomaar vertalen of in een andere persoonsvorm veranderen. Ben je wel eens in Polen geweest eRIK19 ?
Nou ik wel en daar doen ze dat wel ! Ik schrok me wezenloos toen ze de naam van de stad BREDA gingen vervoegen alsmede veel andere eigennamen, niet te geloven. 's-Lands wijs 's-Lands eer zullen we maar denken maar dat went nooit hoor. En aanvullend over dat dorp waar ik woon, we hebben hier inderdaad sinds 2 jr 'n McDonalds gesitueerd aan een afrit van de Rijksweg A17 ri. Moerdijkbrug A16 en een SUBWAY eethuis óók alleen heb ik daar nog nooit een hond binnen gezien, zal wel niks zijn ! En voor Restaurant Unter den Linden ga ik meestal naar Berlijn, 't is 'n eindje weg maar dan heb je ook wat ! Zo eRik19 ik hoop dat je wat wijzer geworden ben, tot wederhoren bij een andere TOPIC (ook weer zo'n vreemd woord ! Wees Gegroet DEUT
@Deutekom, bij het zien van je naam had ik toch een ander dorp in gedachten. Namelijk daar waar de superboeren hun thuiswedstrijden spelen! Zo zie je maar weer, je mag nooit op een eerste indruk/uiterlijk afgaan.
Beste Zwarte Tomaat, je ging raden naar mijn dorpje maar helaas je zit er naast. Lees nog eens goed: McDonald a/d afrit A17 ri. Moerdijk (A16) en dan kom je 'n eind in de richting. Het Dorp presenteert zich als 'n stadje en de Gemeente is inmiddels ruim
70.000 inwoners groot en "het Dorp" bestaat dit jaar 750 jaar. Meer hints kan ik je echt niet geven. Nou vooruit dan ik ben daar niet geboren maar meer Noordelijk ervan in een grote stad. Succes met dit raadsel. Probleem met de betaalpas/contactloos betalen opgelost ! Was 'n fluitje van 'n cent (trouwens die zie je op heden nooit meer !) Wees Gegroet DEUT
Dat ik ernaast zat, had ik zelf al aangegeven! Dat joj Roo...........bedoelt, is vrij duidelijk. En geboren in Rotjeknor?

PS: als je BlackTomcat wilt vertalen, kom je eerder uit op: zwart(e) en kater 😛
@Jan, je bedoeld denk ik Durkum?
Groet,
Ben 🆒
PS de O past niet op de E
PS2 @Deut, je uitleg van Blacktomcat snijd ook niet echt hout. 🙂 (over raadsels gesproken)
Badge +1
Heren, we geraken off topic. In de 'Koffiekamer' staat een bakkie klaar om verder te praten 😉
Badge +1
Soms kan het gebeuren dat de antenne is gebroken zonder dat er aan de buitenkant schade zichtbaar is aan het plastic van de pas. Meestal gebeurt dit bij de chip als de kaart daar bij gebruik iets te veel wordt gebogen. Het kan dus zo zijn dat de kaart nog werkte bij de productie ervan, maar dat hij na transport of (normaal) gebruik alsnog stuk gaat.

Reageer