SNS

Beantwoord

Waarom kan ik niet pinnen bij een SNS Geldautomaat?

• 22 september 2016
  • 1 Reactie
  • 249 Keer bekeken

Als ik probeer te pinnen bij een SNS automaat, krijg ik de melding, pas is niet geldig, terwijl bij andere banken lukt het wel, alleen bij de SNS, en ja heb mijn pas wel geactiveerd, heb de pas al twee jaar.
Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Lisa 22 september 2016, 13:50

Hoi Kenzalina,

Allereerst welkom op de community 🙂.

Wat lastig dat je problemen hebt met pinnen. Ik kijk graag na of er iets aan de hand is met je pas. Wil je je postcode, huisnummer, geboortedatum en het pasnummer mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Kenzalina – Community – Problemen met pinnen’?

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Als je meer wil weten over andere leden en iets over jezelf wil vertellen, dan doe je dat in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Kenzalina,

Allereerst welkom op de community 🙂.

Wat lastig dat je problemen hebt met pinnen. Ik kijk graag na of er iets aan de hand is met je pas. Wil je je postcode, huisnummer, geboortedatum en het pasnummer mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Kenzalina – Community – Problemen met pinnen’?

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Als je meer wil weten over andere leden en iets over jezelf wil vertellen, dan doe je dat in de Koffiekamer.

Reageer