SNS

Beantwoord

Waarom kan ik niet pinnen bij een Your Cash-automaat?

• 5 november 2018
  • 3 Reacties
  • 804 Keer bekeken

Hallo, Ik wilde geld opnemen bij een supermarkt met een Your Cash geldautomaat. Dat lukte eerst wel en de laatste keer niet meer. Ik heb een pasje met V Pay
icon

Beste antwoord door Dennis 5 november 2018, 12:25

Goedemiddag janh1969,

Welkom op de community. Wat balen dat je betaalpas de laatste keer dienst weigerde. Hier kunnen meerdere oorzaken voor zijn. Vanwege privacyredenen bespreek ik deze rekeninginformatie niet op de community. Stuur je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum, het 3-cijferige pasnummer en de datum, het tijdstip en de locatie waar de pintransactie mislukte naar webcare@sns.nl? Als je in het onderwerp 'Community - Geldopname Your Cash' zet, dan weet ik meteen waar het om gaat. Ik controleer dan je pas en je rekening. Als ik geen oorzaak vind, dan maak ik een melding bij de pasleverancier zodat ze de geldautomaat kunnen nakijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag janh1969,

Welkom op de community. Wat balen dat je betaalpas de laatste keer dienst weigerde. Hier kunnen meerdere oorzaken voor zijn. Vanwege privacyredenen bespreek ik deze rekeninginformatie niet op de community. Stuur je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum, het 3-cijferige pasnummer en de datum, het tijdstip en de locatie waar de pintransactie mislukte naar webcare@sns.nl? Als je in het onderwerp 'Community - Geldopname Your Cash' zet, dan weet ik meteen waar het om gaat. Ik controleer dan je pas en je rekening. Als ik geen oorzaak vind, dan maak ik een melding bij de pasleverancier zodat ze de geldautomaat kunnen nakijken.
De Your Cash automaat bij de buurtsuper hier pakt sowieso geen V-Pay aan.
Hoi PepijnK,

Goed dat je het zegt. Als je de gegevens uit mijn vorige reactie mailt, dan vraag ik de pasleverancier om de betreffende automaat te controleren.

Reageer