SNS

Vraag

Waarom krijg ik de melding: saldo niet toereikend

  • 1 februari 2019
  • 15 Reacties
  • 6269 Keer bekeken

Geachte heer,mevrouw
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe het kan dat ik bij betaling en overboeking van mijn saldo de melding "saldo niet toereikend" krijg en dit terwijl mijn saldo gewoon in de plus staat?
Ergens kan ik het wel begrijpen als men daadwerkelijk een negatief saldo heeft dan zij het zo maar ik sta gewoon in de plus dan mag dit toch eigenlijk niet kunnen ?
Bij een poging het hele bedrag over te boeken kreeg ik dezelfde negatieve saldo melding.
Heeft iemand antwoorden voor mij?
Dank u
Met vriendelijke groet,
Jimmy2019

15 reacties

Probeer het saldo eens over te boeken minus een cent, dwz het saldo wordt niet nul.
Goedemiddag Jimmy2019, wat leuk dat je je weg hebt gevonden naar onze Community. Je verwondering kan ik me voorstellen gelet op de situatie die je schetst. Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats mailt naar webcare@sns.nl, dan kijk ik waarom deze melding verschijnt. In de onderwerpregel vermeld je 'Jimmy2019 - Community - Saldo niet toereikend'. Met deze gegevens kan ik voor je aan de slag.
dank allen voor de reakties ik zal de mail nu versturen
Bedankt voor je gegevens. Ondertussen heb ik je bericht beantwoord. Vind je het goed dat we voor het overzicht via de mail verder praten?
Ja hoor is okay
Waarbij het dan weer wel leuk zou zijn indien de oplossing hier gedeeld zou worden (indien niet te privé).
"Beste antwoord door Mira1949 " lijkt mij niet te kloppen???
Groet,
Ben 🆒
haha geen probleem het bleek uiteindelijk om een toiletbezoek te gaan en dat klopt want in Maastricht ben ik naar het toilet gegaan waarbij je een kaartje moet kopen om binnen te mogen
waarbij ik had betaald met mijn contactloos betalen.
Z'on kaartje kost dan €0.70 maar op een of andere manier hoe precies weet ik ook niet is daaruit een reservering gekomen op mijn saldo.
Maar goed het is eraf gehaald die reservering goed gesproken met Dhr De Vries en alles weer goed nu.
Greets Jimmy2019
Nee ging per ongeluk die beste reactie waardering haha
@jimmy2019; dank voor je reacties, zijn wij weer wat wijzer geworden :)
Groet,
Ben 🆒
Heb precies zelfde, ik was laatst ook naar een ns wc geweest op station haarlem maar saldo is er niet af gehaald en nu kan ik hemelaal niks met mijn pasje ook niet over overmaken want dan komt er fk0010 te staan en ook niet pinnen! Help!
Goedemorgen Asa1914, sorry voor mijn late reactie. Het gebeurt vaker dat we een bedrag reserveren naar aanleiding van een toiletbezoek op een treinstation. In de meeste gevallen verdwijnt de reservering snel en merk je hier niets van. Uit jouw woorden begrijp ik dat er nog een bedrag gereserveerd staat waardoor je niet kunt pinnen. Als je je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en geboorteplaats mailt naar webcare@sns.nl onder vermelding van 'Saldo niet toereikend - Community - Asa1914', dan zoek ik naar een oplossing.
Reputatie 4
Badge +1
Als dit vaker gebeurt wordt het misschien tijd om de uitbater (NS?) hier op aan te spreken? Gelukkig zijn het kleine bedragen, bij tankstations gaat het vaak om €70 ofzo
Wel vreemd dat door een reservering van een (klein) bedrag je je pas niet meer kunt gebruiken. Ik verwacht dat je nog wel toegang hebt tot je saldo minus de reservering. Maar bij Asa1914 wordt blijkbaar zijn pas geblokkeerd.
ik heb weer dezelfde ding, saldo niet toereikend. Echter weet ik niet wat de probleem is??! Graag hulp aub!!
Goedemiddag Asa1914, wat een pech dat je hier opnieuw tegenaan loopt. Stuur je je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en geboorteplaats naar webcare@sns.nl? Als je in het onderwerp 'Saldo niet toereikend - Community - Asa1914' vermeldt, dan kijk ik wat er speelt.

Reageer