SNS

Beantwoord

Waarom mag je als klant niet kiezen tussen V PAY en Maestro?

• 8 augustus 2013
  • 230 Reacties
  • 54079 Keer bekeken

Toon eerste bericht

230 reacties

Hoi sophiemargotverleunx,

Welkom op de community. Wat gaaf dat je volgende week verhuist naar Belfast. Wat voor werk doe je? We geven passen uit van Maestro en V PAY. Het verschilt per land welke pasleverancier de beste dekking heeft bij geld- en betaalautomaten. We streven naar een 50-50 verhouding tussen beide kaarten. Vraag je bijvoorbeeld een pas met foto aan, dan wordt deze geleverd door Maestro. Als je via de website een normale pas aanvraagt, dan krijg je een V PAY-pas. Je houdt dezelfde pincode en als je 'm vandaag aanvraagt, dan heb je 'm dinsdag in de bus. Dan kun je met een gerust hart in het vliegtuig stappen.
Goedemiddag Dennis,

Hartelijk dank! Ja, dat is het zeker! Ik ben korporaal ICT CIS bij de Koninklijke Luchtmacht. Dan ga ik direct een normale pas aanvragen. Hartelijk dank voor de snelle hulp 😃. Alvast een prettig weekend gewenst.
Fijn dat het duidelijk is. Dat klinkt als een spannend beroep, veel succes met de 'overtocht' en ook een fijn weekend 🙂
Ik opende een Jongerenkaart-uitkering. Ik heb een V-betaalkaart ontvangen, maar ik zou liever een Maestro hebben, is het mogelijk om het terug te sturen en in plaats daarvan een Maestro te krijgen?
Hoi pedropontes,

Welkom op de community. Fijn dat je pas binnen is. Je nieuwe V PAY-pas heeft in Europa dezelfde dekking als een Maestro-pas.Het is natuurlijk belangrijk dat je overal kunt pinnen. Reis je naar een land waar V PAY minder geaccepteerd wordt? Dan vraag je via de klantenservice een Maestro-pas aan. Hier vind je een overzicht van de landen waar de dekking afwijkt. Een SNS Persoonlijke Wereldpas met foto is altijd van Maestro 🙂

Reageer