SNS

Waarom moet ik 3x een schademelding doorgeven?

• 27 november 2019
  • 5 Reacties
  • 11025 Keer bekeken

Heb waterschade in mijn huis per mail dit gemeld...moet het ook per brief inleveren...ook gedaan wat schets mijn verbazing of ik opnieuw een schadeformulier wil invullen absurd per mail en brief lijkt mij voldoende

5 reacties

Reputatie 3

Goedemiddag @hennie1153 en welkom op onze community. 3x recht is scheepsrecht, maar dit lijkt me teveel van het goede. Groot gelijk dat je dit aangeeft. Stuur je een mail met je gegevens naar Webcare@sns.nl? Dan vraag ik bij mijn collega's na waarom ze dit tot 3x toe vragen.

Wist je dat je zelf ook een contra expert kan inschakelen bij waterschade? Mensen doen dit veelal bij situaties waar een verzekeraar niet meewerkt. Denk aan bijvoorbeeld geen reactie bij het melden van schade, een te lage schadevergoeding of zelfs in geval van helemaal geen vergoeding terwijl je wel verzekerd bent. Zo’n contra expert kun je altijd inschakelen en is zelfs gedekt in de polisvoorwaarden van je verzekering.

Reputatie 1

Goedemiddag @Schadeoplossing Fijn dat je meedenkt. Natuurlijk doen we ons best om schades naar tevredenheid af te handelen.

Goedemiddag @Schadeoplossing Fijn dat je meedenkt. Natuurlijk doen we ons best om schades naar tevredenheid af te handelen.

En volgens mij doen jullie dat ook ontzettend goed!

Reputatie 1

Dank voor het compliment @Schadeoplossing Onze schadeafdeling is ook rechtstreeks bereikbaar voor vragen over de afwikkeling. Zo houden we de lijntjes kort.

Reageer