SNS

Beantwoord

Waarom opent mijn jaaropgave niet?

• 22 april 2016
  • 4 Reacties
  • 455 Keer bekeken

Mijn jaaropgave opent niet, hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Kirsty 25 april 2016, 15:48

Hi kam van schaik dekker,

Welkom op de community. Kun je uitleggen wat je ziet? Heb je onder het kopje ‘Jaaroverzicht en Afschriften’ gekeken? Daar kun je aangeven van welke rekening(en) je het overzicht wil downloaden. Hierbij heb je 2 opties:

- Rekeningen waarvan je rekeninghouder bent (overzicht voor Belastingdienst).
- Rekeningen waarvan je rekeninghouder, mederekeninghouder, gemachtigde of wettelijk vertegenwoordiger bent.

Ik ben benieuwd waar je tegen aanloopt.

Mocht je een keer zelf een topic willen aanmaken, dan kun je hier lezen hoe dat moet. Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’. Zo kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Dat is wel erg weinig informatie. Welke jaaropgave bedoel je, en wat gaat er precies mis? Krijg je een foutmelding? Welke?
Hoi Miri,

Dit is je eerste bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je ook al gelukt is. Zoals ReinoutS al aangeeft, is het niet (nog) duidelijk wat je bedoelt. Als je aangeeft welke jaaropgave je zoekt en waar je precies tegenaan loopt, dan helpen we je hier graag verder.

Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
ik wil mijn jaaropgave downloden maar krijg geen inzicht.
Badge +1
Hi kam van schaik dekker,

Welkom op de community. Kun je uitleggen wat je ziet? Heb je onder het kopje ‘Jaaroverzicht en Afschriften’ gekeken? Daar kun je aangeven van welke rekening(en) je het overzicht wil downloaden. Hierbij heb je 2 opties:

- Rekeningen waarvan je rekeninghouder bent (overzicht voor Belastingdienst).
- Rekeningen waarvan je rekeninghouder, mederekeninghouder, gemachtigde of wettelijk vertegenwoordiger bent.

Ik ben benieuwd waar je tegen aanloopt.

Mocht je een keer zelf een topic willen aanmaken, dan kun je hier lezen hoe dat moet. Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’. Zo kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Reageer