SNS

Beantwoord

Waarom via app wel direct over geschreven naar andere rekening en via web niet ?

• 13 december 2019
  • 3 Reacties
  • 11824 Keer bekeken

Goedemorgen. Waarom wordt een overschrijving via de sns app wel gelijk overschreven naar een andere rekening bij een andere bank en als ik de overschrijving via mijn SNS doe niet ?
Bij de app overschrijving staat er “Directe overboeking” en in mijn SNS staat er “Overschrijving web” bij type betaling?

icon

Beste antwoord door Sven SNS 13 december 2019, 13:12

Goedemiddag @frankgerritse, we zijn ontzettend blij met Instant Payments. In de app is dit al de standaard voor overboeken. In Mijn SNS is het op dit moment nog noodzakelijk om te kiezen voor het nieuwe overboekscherm, wanneer je hebt ingelogd met je digipas. Als je dit hebt gedaan, dan maak je via Mijn SNS ook gebruik van de snelle manier van overboeken.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +1

@frankgerritse , Ik denk dat het een overgangsperiode is. Maar ik ben er wel blij mee en het mag zo blijven. Betalingen doen op 31 dec. en die laten binnenkomen op 1 of 2 jan.

Reputatie 2

Goedemiddag @frankgerritse, we zijn ontzettend blij met Instant Payments. In de app is dit al de standaard voor overboeken. In Mijn SNS is het op dit moment nog noodzakelijk om te kiezen voor het nieuwe overboekscherm, wanneer je hebt ingelogd met je digipas. Als je dit hebt gedaan, dan maak je via Mijn SNS ook gebruik van de snelle manier van overboeken.

@frankgerritse, Ik denk dat het een overgangsperiode is. Maar ik ben er wel blij mee en het mag zo blijven. Betalingen doen op 31 dec. en die laten binnenkomen op 1 of 2 jan.

Denk er dan aan dat je die overboeking op 31 decem,ber wel doet voor 21:30 - anders wordt het toch een afschrijving in 2020...

Reageer