SNS

Beantwoord

Waarom werkt de online aanvraag van SNS Maxisparen niet?

• 3 mei 2017
  • 7 Reacties
  • 274 Keer bekeken

Ik heb tot op heden twee keer een aanvraag getracht te doen voor maxi-sparen. Na alles ingevuld te hebben en de documenten / overeenkomsten gedownload te hebben, klik ik op Verzenden. Daarna kom ik weer in het startscherm voor Maxi-sparen....maar bevestiging of foutmelding is er verder niet....blijkbaar aanvraag niet goed gegaan, maar fatsoenlijke foutafhandeling is er niet.

Ben ik de enige? Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Irene 4 mei 2017, 12:51

Opgelost: de aanvraag is gelukt via een andere browser.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Bongo,

Welkom op de community. De reden is iets minder vrolijk.

Wat apart dat je geen SNS Maxisparen kunt openen. In totaal mag je per persoon maximaal 1 maxisparen openen. Wil je een afbeelding van de foutmelding mailen naar: webcare@sns.nl? Als je dit doet o.v.v. ‘Community - Waarom werkt de online aanvraag van SNS Maxisparen niet?’. Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam in de mail zet, ga ik gelijk aan de slag.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Het probleem is....er komt GEEN foutmelding.....na Verzenden lijkt het gewoon goed te zijn gegaan, maar volgt er geen foutmelding maar kom je direct weer in eerste startscherm voor de aanvraag.
Ik heb je email gestuurd hierover zoals gevraagd en ook de STP-overeenkomst toegevoegd met alle aanvraagdetails.....ben benieuwd wat hier fout gaat.
Dat is erg vreemd. Mail je je gegevens zoals aangegeven in de vorige post? Dan kijk ik wat er aan de hand is.

Edit: ik had je bericht nog niet gezien. Ik ga ermee aan de slag.
Opgelost: de aanvraag is gelukt via een andere browser.
Blijft nog de vraag waarom het met die ene browser niet gelukt is!
Goede vraag, Blacktomcat. In dit geval hebben we het niet uitgezocht. Vaak ligt het aan de browserinstellingen of wordt er gebruikgemaakt van een verouderde browser.

Reageer