SNS

Beantwoord

Waarom wordt mijn verzekeringspremie geïncasseerd door een ABN AMRO rekening?

• 4 november 2016
  • 16 Reacties
  • 4355 Keer bekeken

Badge
Tot mijn grote verwondering zie ik dat de premie voor mijn verzekering bij SNS blijkt te worden overgemaakt naar een rekeningnummer bij ABNAMRO.
Dat is toch wel wat vreemd, net alsof SNS geen vertrouwen meer heeft in zichzelf.
Kan dit worden uitgelegd?
icon

Beste antwoord door Marijke 4 november 2016, 16:06

Goedemiddag Unweit,

Dat is een hele goede vraag. Zijn je verzekeringen al lang bij SNS ondergebracht? De premie van SNS verzekeringen wordt geïncasseerd door een ABN AMRO rekening. SNS schadeverzekeringen zijn ingekocht bij REAAL en zij hebben na de splitsing voor ABN AMRO gekozen om de premie te incasseren. Het is dus geen gebrek aan zelfvertrouwen 🙂
Bekijk origineel

16 reacties

Dat is interessant, zie graag een uitleg hierover verschijnen. Wel hilarisch!
Badge +2
Goedemiddag Unweit,

Dat is een hele goede vraag. Zijn je verzekeringen al lang bij SNS ondergebracht? De premie van SNS verzekeringen wordt geïncasseerd door een ABN AMRO rekening. SNS schadeverzekeringen zijn ingekocht bij REAAL en zij hebben na de splitsing voor ABN AMRO gekozen om de premie te incasseren. Het is dus geen gebrek aan zelfvertrouwen 🙂
Toch gek ergens, want voor de splitsing waren jullie nog samen als bedrijf. Het logo is toch ook nog hetzelfde?
Badge +1
Toch gek ergens, want voor de splitsing waren jullie nog samen als bedrijf. Het logo is toch ook nog hetzelfde?
Hallo Bram,

Op welk logo doel je precies?
Ik doelde op het logo van Reaal en SNS, maar ik was niet helemaal op de hoogte.. Nieuwe logo heb ik net gezien dus mijn vraag kun je als niet gesteld beschouwen 🙂
Badge +1
Top 🙂 Voor de meelezers hieronder een afbeelding met de logo's. Geniet van je weekend.

Reputatie 3
Badge +1
Ik ben al lang verzekerd via SNS en heb even opgezocht sinds wanneer dit ABNAMRO rekeningnummer wordt gebruikt om de premie te incasseren: 1 januari 2014.
als je maar verzekerd bent. ha ha !
als je maar verzekerd bent. ha ha !
Helemaal gelijk in.
Anderzijds begrijp ik wel dat sommigen zich afvragen waarom je een deeltaak door een concurrent laat uitvoeren, als je samenwerkt met bedrijven die dat ook kunnen.
Maar ja, dat zal vast een kwestie van geld zijn.
Trouwens nog welkom in onze SNS community.
Je hebt wel een ingewikkelde naam (voor mij althans) genomen. Afkortingen ergens van?
Doe je nog mee met de "profielfoto wedstrijd (tje)"? Klik/kijk hier maar eens!
Prettig weekend verder.
Ben 🆒
Wat leuk om je weer teug te zien op de community, 2Zb67gJk. Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
.....Je hebt wel een ingewikkelde naam (voor mij althans) genomen. Afkortingen ergens van?..........
2 zakken bevatten 67 groene jonge kikkererwten
;););)
.....Je hebt wel een ingewikkelde naam (voor mij althans) genomen. Afkortingen ergens van?..........
2 zakken bevatten 67 groene jonge kikkererwten
;););)

Jan, nu zit je er toch echt naast! Je uitleg verklaard niet het gebruik van de hoofdletters. Dus nog maar even weiter filosoferen tot er weer een vijf of zoiets ... :$
Groet,
Ben 🆒
Dat is een creatieve interpretatie, Blacktomcat. Nu ben ik benieuwd naar de achtergrond van de naam. Wil je dit met ons delen, 2Zb67gJk?
2 Zweedsen baarden 67 gezonde Japanse kinderen 😉
Badge +1
De verklaring zou kunnen zijn: Bij aanmaken van account wachtwoord en account naam verwisseld., of deze persoon is zo slim om altijd verschillende random accounts aan te maken zodat het lastig wordt om relaties te leggen tussen verschillende media.
Het woord is nu aan 2Zb67gJk

Reageer