SNS

Beantwoord

Waarom zijn mijn Spaarpotten niet aangevuld?

• 24 januari 2020
  • 2 Reacties
  • 3960 Keer bekeken

Ik heb onlangs spaarpotje aangemaakt waar ik vanaf deze maand automatisch spaar. Vandaag zijn de betalingen netjes automatisch naar mijn spaarrekening gedaan, echter, blijven de spaarpotten op €0,- staan. Ik vond het juist zo’n handig idee dat sparen in potjes, lekker overzichtelijk, maar zou het vervelend vinden als ik alles alsnog handmatig aan potjes toe moet voegen. Zie ik iets over het hoofd? Of werkt dit gewoon niet zo? Maar waarom is er dan de.mogelijkheid om automatisch in spaarpotjes te sparen?

icon

Beste antwoord door Vroni SNS 25 januari 2020, 12:29

Goedemiddag @aekiameh en welkom terug. Hopelijk heb je een mooi spaardoel. Het is wel belangrijk dat de spaarpotten worden bijgewerkt. Zou je willen proberen om opnieuw in te loggen of de pagina te verversen? Vaak lost dit het op. Stuur je anders je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar: webcare@sns.nl? Dit mag o.v.v. 'Community - Spaarpotten'. Dan kijk ik verder.

Bekijk origineel

2 reacties

Het werkt niet in de app en niet online. Al meerdere keren in- en uitgelogd. Ik zal een mail sturen. 

Goedemiddag @aekiameh en welkom terug. Hopelijk heb je een mooi spaardoel. Het is wel belangrijk dat de spaarpotten worden bijgewerkt. Zou je willen proberen om opnieuw in te loggen of de pagina te verversen? Vaak lost dit het op. Stuur je anders je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar: webcare@sns.nl? Dit mag o.v.v. 'Community - Spaarpotten'. Dan kijk ik verder.

Reageer