Beantwoord

Wanneer krijg ik de beloofde € 50?

waarom worden toezeggingen als je een betaal rekening opend niet de beloofde 50 euro op je rekening gestord
icon

Beste antwoord door Irene 23 mei 2017, 12:17

Goedemorgen GertenTrijn,

Welkom op de community en welkom bij SNS. Ik begrijp dat je onlangs een betaalrekening hebt geopend. Hoe gaat de overstap? Op dit moment hebben we inderdaad een actie. Als je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum mailt, dan kijk ik wanneer je dit bedrag gestort krijgt. Mail je naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Wanneer krijg ik de beloofde € 50'?

In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent :) In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.

Bekijk origineel

27 Reacties

Goedemorgen GertenTrijn,

Welkom op de community en welkom bij SNS. Ik begrijp dat je onlangs een betaalrekening hebt geopend. Hoe gaat de overstap? Op dit moment hebben we inderdaad een actie. Als je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum mailt, dan kijk ik wanneer je dit bedrag gestort krijgt. Mail je naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Wanneer krijg ik de beloofde € 50'?

In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent :) In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.
Hi . I opened a checking account. When do I get the promised 50 euro
SPUTO schreef:

Hi . I opened a checking account. When do I get the promised 50 euro

Hi Sputo,

Welcome here :) Can you mail your postal code, house number, date of birth and last name to webcare@sns.nl and mention 'Community - Wanneer krijg ik de beloofde € 50?' in the subject? Then I'll check when you receive the € 50.

Goede middag Wanneer kan ik mijn 50 welkomstbonus verwachten?
huub526 schreef:

Goede middag Wanneer kan ik mijn 50 welkomstbonus verwachten?

Ook jij welkom op de community, Huub526. Ik heb je persoonsgegevens verwijderd omdat je deze openlijk op de community had geplaatst. Wil je dezelfde actie ondernemen als Sputo en Gertentrijn? Dan zoek ik het uit.

Hopelijk tot snel op de community. Heb je het topic Welkom op de community gelezen?
I send all info by e-mail and still no answer
Beste Tibor Hartelijk bedankt voor je accuratesse maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn welkomstbonus kan verwachten.
SPUTO schreef:

I send all info by e-mail and still no answer

huub526 schreef:

Beste Tibor ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn welkomstbonus kan verwachten.

Goedemorgen,

Op dit moment is het erg druk, maar we proberen onze mails binnen 1 werkdag te beantwoorden. Jullie ontvangen vandaag een reactie.

@SPUTO You will get an answer today.
Een collega pakt jullie mails nu op.

@Huub526 Mijn collega heeft je gemaild op je @live.nl-adres
Naar welk email adres kan ik de gegevens sturen?
MarcelvDinther schreef:

Naar welk email adres kan ik de gegevens sturen?

Hoi Marcel,

Welkom op de community. Vraag jij je ook af wanneer je de € 50 ontvangt? Het is niet de bedoeling om het mailadres van SNS Webcare als standaard adres te gebruiken omdat we daar te weinig capaciteit voor hebben. Het mailadres van SNS dat hierop is ingericht, is: info@sns.nl. Mail je daarnaartoe?

Hopelijk tot snel op de community. Heb je het topic Welkom op de community gelezen?

@Allen We merken dat het niet voor iedereen duidelijk is wat de voorwaarden zijn van de € 50-actie. Een voorwaarde is bijvoorbeeld dat er tijdens de actieperiode gebruikt wordt gemaakt van de Overstapservice. Als de aanvraag voor 16 juni bij ons binnen is en de Overstapservice voor 1 juli start, dan ontvang je € 50.
Ben ook overgestapt en gebruik gemaakt van de overstap service waarom krijg ik dan geen 50 euro
Hoi Prisjuhh900,

Leuk dat je bent overgestapt. Welkom bij SNS en op de community. Mail je zoals Tibor aangeeft je gegevens naar info@sns.nl? Dan kijken we of je aan de voorwaarden voldoet en wanneer je het welkomstcadeau van € 50 ontvangt.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? Hopelijk zie ik je vaker op de community :)
Hallo,

Een tijdje geleden rond de jaarwisseling had de SNS bank een overstap actie. Bij het openen van een betaalrekening bij SNS kreeg je eenmalig € 50,- op je betaalrekening gestort wanneer je gebruik maakte van de overstapservice. Dit vertelde iemand van de SNS bank in Zwolle. Ik heb een betaalrekening aangevraagd en gebruik gemaakt van de overstapservice toch heb ik het geld nooit ontvangen. Zo ver ik weet heb ik aan alle eisen voldaan. Ik heb mijn inkomsten laten storten op de aangemaakte betaalrekening en wat transacties gedaan. Is er wat fout gegaan of val ik toch buiten de actie en is er een miscommunicatie geweest. In de voorwaarde stond namelijk niet of jongerenbetaalrekening meetelde of niet. Ik heb namelijk zo'n jongerenbetaalrekening. Wel ben ik 18+ wat één van de voorwaarde was. De powerbank die belooft was heb ik wel ontvangen.

Graag hoor ik wat terug.

Vriendelijke groeten,

Shen van Dijken
Ik ben ook pas overgestapt en die actie van 50 euro is op mij van toepassing volgens de sns voorwaarden. In juli zou ik die 50 euro op mijn nieuwe sns rekening gestort krijgen. Ik raad je aan om eventjes persoonlijk naar een sns bank te gaan en dit te gaan regelen.
:@:@:@:@:@:@:@:@
Ter info, ik ben aan het begin van het jaar overgestapt en had de €50,- vrij snel binnen. (binnen 2 maanden)
Goedemorgen sir_mie,

Welkom op de community. Leuk om te lezen dat je bent overgestapt. Uit je bericht begrijp ik dat de voorwaarden van de actie niet helder zijn. Je hebt een SNS Jongerenrekening geopend, de Overstapservice gebruikt en verschillende transacties gedaan. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee, maar de actie gaat om SNS Betalen. De jongerenrekening heeft andere voordelen en telt daarom niet mee voor de actie. Jouw rekening viel onder een andere actie, vandaar dat je de powerbank ontving. Hopelijk is het op deze manier duidelijk.

@azalaia Ook voor jou een welkom bij SNS en op de community. Goed dat je langs de SNS Winkel bent gegaan en dat het nu duidelijk is.

Graag wijs ik jullie op 2 topics, omdat dit jullie 1e bericht is op de community. In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community. In de Koffiekamer stellen de communityleden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jullie zijn.
ik had ook graag de 50 euro gehad
Hoi Hamers,

Welkom op SNS Community. Heb je meegedaan met de actie en ben je overgestapt naar SNS? Als je aan de actievoorwaarden voldoet, dan ontvang je € 50 als welkomstcadeau. Stuur je je vraag, postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum naar: info@sns.nl? Dan kijken we of je aan de voorwaarden voldoet.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
@ Dennis, moderator: Ikzelf ben niet naar de SNS bank gestapt...ik raadde dit aan aan Shen van Dijken om eens persoonlijk naar een SNS bank te gaan om te vragen waarom hij die 50 euro nog steeds niet had ontvangen. Nu heeft hij het antwoord op dit forum gekregen. Dit soort dingen kun je beter persoonlijk bespreken met een SNS medewerker als iets niet helemaal loopt dan je verwachtte. Ik hoop en verwacht mijn 50 euro in juli 2017 tegemoet te zien... :D
Fijn dat je meedenkt, dat waarderen we. We helpen onze klanten via verschillende wegen, dus je mag kiezen wat je het prettigst vindt. Laat je het weten als ik iets voor je kan doen, Azalaia?
@Irene Moderator: leuke quote. Er zijn er meerdere zoals: ' je bent wat je eet.' Die heeft mijn voorkeur.... :P Ik ben net ingestapt in de SNS trein en het moet nog op gang komen. Ik heb zelf ook een aantal belangrijke instanties verwittigd van mijn nieuwe SNS rekening zodat er leven in de brouwerij komt. Vanaf 1 juli 2017 gaat het echt lopen, in en uit.
Dankjewel, jouw suggestie vind ik ook erg leuk. Dan denk ik meteen aan wat er net op mijn bord lag ;) De trein moet nog even op gang komen begrijp ik, gelukkig heb je daar met de Overstapservice alle tijd voor.
@Irene: laat me raden...dan ben je zeker een kip.....:)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)