SNS

Beantwoord

Wanneer wordt een bedrag gestorneerd om administratieve reden?

• 29 juni 2012
  • 9 Reacties
  • 5317 Keer bekeken

Voorheen werden incasso automatisch afgeschreven. Ook indien ik rood sta. Ik kan dan niet meer pinnen maar incasso's vinden dus wel plaats. Nu is mijn saldo deze week weer aangezuiverd (tot 2 x toe) en inmiddels sta ik weer rood. Maar nu komen er allemaal storno's van incasso's binnen die vòòr de aanzuivering al zijn uitgevoerd.

Weet iemand hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Wilma 29 juni 2012, 11:40

Voorheen werden incasso automatisch afgeschreven. Ook indien ik rood sta. Ik kan dan niet meer pinnen maar incasso's vinden dus wel plaats. Nu is mijn saldo deze week weer aangezuiverd (tot 2 x toe) en inmiddels sta ik weer rood. Maar nu komen er allemaal storno's van incasso's binnen die vòòr de aanzuivering al zijn uitgevoerd. Weet iemand hoe dit kan?

Beste NLTeddy,

Van harte welkom op SNS Community! Fijn dat je de weg naar SNS Community hebt gevonden. :)

Het klopt dat een incasso ook kan worden afgeschreven, als je daarmee boven de toegestane limiet op de rekening komt. Voorwaarde is wel dat de rekening weer aangevuld wordt binnen 30 dagen. Als dat niet gebeurt, wordt de incasso gestorneerd vanwege administratieve redenen.

Zou het kunnen dat dit het geval is geweest?

Misschien is het handig dat je je gegevens stuurt naar [email]webcare@sns.nl[/email], dan zoeken we het graag voor je uit.
Bekijk origineel

9 reacties

Voorheen werden incasso automatisch afgeschreven. Ook indien ik rood sta. Ik kan dan niet meer pinnen maar incasso's vinden dus wel plaats. Nu is mijn saldo deze week weer aangezuiverd (tot 2 x toe) en inmiddels sta ik weer rood. Maar nu komen er allemaal storno's van incasso's binnen die vòòr de aanzuivering al zijn uitgevoerd. Weet iemand hoe dit kan?

Beste NLTeddy,

Van harte welkom op SNS Community! Fijn dat je de weg naar SNS Community hebt gevonden. :)

Het klopt dat een incasso ook kan worden afgeschreven, als je daarmee boven de toegestane limiet op de rekening komt. Voorwaarde is wel dat de rekening weer aangevuld wordt binnen 30 dagen. Als dat niet gebeurt, wordt de incasso gestorneerd vanwege administratieve redenen.

Misschien is het handig dat je je gegevens stuurt naar [email]webcare@sns.nl[/email], dan zoeken we het graag voor je uit.

Beste NLTeddy,

Maakt het bijvoorbeeld nog uit hoelang je weer positief moet staan, is dat een dag 24 uur, of maakt dat helemaal niet uit.
Badge +1
Maakt het bijvoorbeeld nog uit hoelang je weer positief moet staan, is dat een dag 24 uur, of maakt dat helemaal niet uit.

Hallo NLTeddy,

Dit vragen we voor je na en komen er zo snel mogelijk op terug.
Hallo NL Teddy ik heb het zelfde probleem hier ook, als je een Krediet limiet heb van €1000,00 kun je rustig €1500,00 rood staan als je maar binnen 30 dagen aan zuivert.
Nu heb ik mijn krediet limiet er af laten halen (op 0 gezet) en kan nog geen 2 dgn in het rood staan of incasso's worden gestorneerd.
Dit kan toch iedereen een keer overkomen het rood staan.

Dus ik denk dat krediet limiet er maar weer op.
No way: ik verdien niet genoeg om een krediet limiet te hebben.

Toch maar eens opzoek naar een andere bank.
@ NLTeddy Als je één keer in de 30 dagen, 24 uur lang een positief saldo hebt, worden incasso's niet gestorneerd.

@ Mephis83 Normaal gesproken worden incasso's pas gestorneerd als de limiet van je rekening meer dan 30 dagen wordt overschreden. Het wel of niet hebben van een kredietlimiet, mogelijkheid tot roodstand, heeft hier geen invloed op. We begrijpen dat het vervelend is dat incasso's al na 2 dagen worden gestorneerd. Als je je gegevens naar webcare@sns.nl stuurt, kijken we voor je waarom dit gebeurt.
@Marnix: Ik heb mijn gegevens opgestuurd
@ Memphis83 Je e-mail is in goede orde ontvangen. We kijken het voor je na.
Community optima forma!!
Groet,
Ben 🆒
Hihi even een krediet check doen, op de site van SNS (https://lenen.snsbank.nl/leencapaciteit.aspx)
Kan wel 18.000 euro lenen wow, waarom moeilijk doen over 1000 euro krediet limiet op je rekening

Reageer