SNS

Beantwoord

Wanneer wordt mijn aanvraag voor een kredietlimiet in behandeling genomen?

• 24 september 2018
  • 1 Reactie
  • 634 Keer bekeken

heb dus op een sns kantoor extra binnen gelopen om te vragen om 100 euro rood te staan en verschillende mails verstuurd naar sns en je geloofd het niet tot op heden nog steeds geen antwoord ik begin me af te vragen of ik als een crimineel word aangerekend weet het echt niet meer.piet
icon

Beste antwoord door Marijke 25 september 2018, 10:25

Goedemorgen Piet,

Goed om te zien dat je naar een SNS Winkel bent gegaan voor de aanvraag. Wanneer ben je daar geweest? Binnen 5 werkdagen ontvang je een goedkeuring per post of een afwijzing per mail. Als je de limiet langer dan 5 dagen geleden hebt aangevraagd, dan kijk ik de status voor je na. Stuur daarvoor een mail naar webcare@sns.nl met in het onderwerp de tekst 'Community - Wanneer wordt mijn aanvraag voor een kredietlimiet in behandeling genomen?'. Als je in het bericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats zet, dan zoek ik het uit.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +2
Goedemorgen Piet,

Goed om te zien dat je naar een SNS Winkel bent gegaan voor de aanvraag. Wanneer ben je daar geweest? Binnen 5 werkdagen ontvang je een goedkeuring per post of een afwijzing per mail. Als je de limiet langer dan 5 dagen geleden hebt aangevraagd, dan kijk ik de status voor je na. Stuur daarvoor een mail naar webcare@sns.nl met in het onderwerp de tekst 'Community - Wanneer wordt mijn aanvraag voor een kredietlimiet in behandeling genomen?'. Als je in het bericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats zet, dan zoek ik het uit.

Reageer