SNS

Beantwoord

Wat gebeurt er als je een bedrag naar een opgeheven rekening overmaakt?

• 21 januari 2020
  • 3 Reacties
  • 2974 Keer bekeken

Goedemorgen, 

Op dit moment wordt er elke maand nog geld overgemaakt naar mijn oude rekeningnummer bij jullie (hier wist ik niks van) hoe kan ik dit geld terug krijgen?

met vriendelijke groet,

Mathijs Bakker

icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 21 januari 2020, 11:38

Goedemorgen Mathijs en welkom op onze community. Zo te zien heb je ons via meerdere kanalen gevonden, want ik kwam je vraag ook op Twitter tegen. Niet iedereen zit op Twitter, dus via deze weg beantwoord ik 'm nog een keer. Voor jou een dubbel antwoord, maar voor eventuele meelezers is het ook goed om te weten wat er gebeurd als zij in zo'n situatie komen. Als een rekeningnummer niet of niet meer bestaat, dan storten we het bedrag automatisch binnen 2 werkdagen terug naar de verzender.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen Mathijs en welkom op onze community. Zo te zien heb je ons via meerdere kanalen gevonden, want ik kwam je vraag ook op Twitter tegen. Niet iedereen zit op Twitter, dus via deze weg beantwoord ik 'm nog een keer. Voor jou een dubbel antwoord, maar voor eventuele meelezers is het ook goed om te weten wat er gebeurd als zij in zo'n situatie komen. Als een rekeningnummer niet of niet meer bestaat, dan storten we het bedrag automatisch binnen 2 werkdagen terug naar de verzender.

Ja Klopt geprobeerd op verschillende kanalen. Want volgens de energiemaatschappij is het niet terug gestort en is het bij jullie “geaccepteerd”

Reputatie 3
Badge

Gelukkig zijn we er inmiddels hoe dit kan en hopelijk kom je samen met mijn collega's tot een passende oplossing.

Reageer