SNS

Beantwoord

Wereldpas werkt niet

• 6 januari 2017
  • 1 Reactie
  • 783 Keer bekeken

Ik wilde vandaag betalen totdat ik merkte dat mijn pas het niet deed ik kreeg een foutmelding op de betaalautomaat. Ik heb toen maar betaalt met een andere bankpas van een andere bank en die deed het wel. Ik ben nog niet zolang klant van SNS en het betreft een eerste betaling.
Maar ik heb mijn pas nodig want ik vertrek binnen een aantal dagen naar het buitenland waar ik de Wereldpas nodig heb aangezien SNS betere tarieven hanteert voor pinnen/betalen in vreemde valuta. de pas had ik al geactiveerd en ik kreeg ook de melding dat betalen buiten Europa is ingeschakeld wat zou suggereren dat de pas zou moeten werken. Wat doe ik nu

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door StefanB 7 januari 2017, 09:49

Hi C.M98,

Goed dat je de community hebt gevonden om erachter te komen waarom je betaalpas niet werkt. Logisch dat je een werkende pas wil. Stuur je je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - C.M98 - Betaalpas werkt niet'? Dan kijk ik wat er misgaat.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi C.M98,

Goed dat je de community hebt gevonden om erachter te komen waarom je betaalpas niet werkt. Logisch dat je een werkende pas wil. Stuur je je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - C.M98 - Betaalpas werkt niet'? Dan kijk ik wat er misgaat.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer