SNS

Wie stoort zich ook aan het niet kunnen storten van contant geld?

• 18 oktober 2010
  • 14 Reacties
  • 1296 Keer bekeken

Graag zou ik vernemen wie zich ook zo stoort aan het feit dat je niet meer gewoon via je eigen bank geld kunt storten. Waarom geen automaat waar je ook geld kunt storten? Vind het allemaal weinig van klantvriendelijkheid getuigen.

This topic has been closed for comments

14 reacties

Hoi Pelpinda,

Welkom op de community en dank voor het starten van de discussie.

Er zijn inderdaad al meerdere communityleden geweest die hebben aangegeven dat ze dit niet prettig vinden. In reactie daarop organiseren we op dinsdag 26 oktober een chatsessie met de Marketing directeur van SNS Bank op deze community. Tijdens deze chatsessie kunnen jullie je vragen over de nieuwe strategie van SNS Bank (waar het besluit over de stortautomaten ook toebehoort) bij hem kwijt.

Je ontvangt hier binnenkort een uitnodiging voor.

Groet,

Liz
Prima initiatief! Het lijkt me in deze tijd van digitalisering een beetje primitief als je als sns-bank je klanten verzoekt je geld via een tnt-enveloppe naar ze toe te sturen en zo je saldo kunt aanvullen. Niet echt een actie waar je als bank trots op kunt zijn, of willen ze klein blijven door achter te blijven? Inderdaad bij elk regio-kantoor een stortingsautomaat, en iedereen weer tevreden.
Misschien wat far-fetched: ..is het mogelijk om een soort omgekeerde pin actie te introduceren bij winkels? Zij hebben vaak graag (een beetje) cash in de la. Als een winkelier je met een negatief bedrag kan laten pinnen, dan kun je bij elke winkel een storting doen...
Hoi kkoenen,

Interessant idee! Als je interesse hebt, kun je je nu aanmelden voor de online chatsessie en dit idee met de Marketing directeur van SNS Bank bespreken.

Groet Liz
Reputatie 4
Badge +1
kijk dat vind ik nou echt een heel goed idee! sjappo!
Zoals ik elders in deze community al eens heb aangegeven, is dit, het niet meer kunnen storten (of opnemen) van geld op het SNS-kantoor, een punt waar ik me zeer aan stoor. Een bank waar je geen geld kunt storten is net zoiets als een postkantoor (sorry, -agentschap) waar je geen brief of pakje kunt versturen, een slager die geen biefstuk verkoopt of een bakker waar je geen halfje wit kunt krijgen. Bij je bank MOET het gewoon altijd mogelijk zijn om standaard handelingen aan de balie uit te voeren. Geld storten, opnemen, overmaken, of wisselen horen daar echt bij.

Als ik mijn geld laat storten wil ik ook kunnen zien wat er mee gebeurd en direct een bewijs van storting met het bedrag erop. Als je het geheel automatiseerd is er altijd kans op fouten (een machine kan ook mis tellen) en versturen met de post is al helemaal geen optie.

Het gaat om mijn geld, en dus wil ik kunnen controleren of de storting goed gaat, niet afwachten om na een paar dagen pas in internetbankieren te kunnen zien of inderdaad het juiste bedrag is bijgeschreven. Een baliemedewerker kan ik altijd vragen om nog eens te tellen, een stortautomaat niet.
Ook ik stoor mij aan het feit dat je bij de sns bank geen geld meer op eigen rekening kunt storten.

Ik heb hier eens een keer naar gevraagd waarom dit niet meer mogelijk was. Als antwoord kreeg ik te horen dat er erg weinig gebruikt van gemaakt werd.

Vind het nu niet bepaald klantvriendelijk..
Ik ben het eens met de rest. Stortingsautomaat moet gewoon terugkomen, ik begrijp dat medewerkers niet gevaar willen lopen, maar contant geld hoort eenmaal bij de maatschappij en kan men niet altijd zonder. Anders moet men maar het chartaal geld uit de maatschappij halen.
Hallo,

Ik ben mogelijk ook mede schuld er aan dat het steeds minder mogelijk is te storten. Ik heb het geloof ik al in geen tientallen jaren gedaan (ik bouw een extra feestje als ik teveel contant heb ).

Ik kan me voorstellen dat er behoefte aan is en dat opsturen wel erg primitief is. Maar ik vermoed dat het dan toch vooral zakelijk zal zijn?

Groet,

Ben
Hoi ton1953 en cmlee,

Misschien het interessant voor jullie om deel te nemen aan een online discussie die we a.s. dinsdagavond van 19.00 tot 20.30 uur organiseren met de Marketing directeur van SNS Bank. Bij hem kun je tijdens deze chatsessie deze vragen kwijt... Je kunt je aanmelden via info@snscommunity.nl

Groet

Liz
Ik ben het helemaal met je eens, trouwens, zomaar geld halen kan ook niet meer bij elke bank.....
Hallo allemaal, ook ik ben niet tevreden over het storten van geld op je rekening. Goed plan om een automaat neer te zetten. Ik herriner mij zelfs dat ik als klein kind naar de bank ging met mijn spaarpot om het op mijn eigen rekening te storten. Ben al jaren klant. Weet van veel mensen die hierdoor toch weg zijn gegaan vanwege het niet klantvriendelijk zijn. Ik hoop dat men hierover nadenkt en een oplossing zult vinden..
Hallo,

Ik ben mogelijk ook mede schuld er aan dat het steeds minder mogelijk is te storten. Ik heb het geloof ik al in geen tientallen jaren gedaan (ik bouw een extra feestje als ik teveel contant heb ).

Ik kan me voorstellen dat er behoefte aan is en dat opsturen wel erg primitief is. Maar ik vermoed dat het dan toch vooral zakelijk zal zijn?

Groet,

Ben

Dat feestje bouwen van extra contanten is voor jou prima, maar er zijn mensen met een minium inkomen die het extraatje hard nodig hebben.
Dit topic wordt gesloten omdat er een topic met hetzelfde onderwerp actief is: https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6694

Hier kunnen jullie verder discussiëren over dit onderwerp.