Beantwoord

Zijn er problemen met het huishoudboekje?

Dit weekend gestart met het huishoudboekje om alle mutaties onder de juiste categorie te brengen. Tevens gestart met het aanmaken van een aantal budgetten. Echter ik zie dat deze niet gevuld worden met de relevante kosten.

Zijn daar toevallig problemen mee ?

Dik
icon

Beste antwoord door Vroni 6 september 2017, 10:15

Hoi Rossi61,

Er zijn op dit moment geen storingen bekend met het huishoudboekje. Om welke relevante kosten gaat het precies? Zijn deze ergens anders wel zichtbaar? Mijn advies is om het nogmaals te proberen. Mocht het niet lukken, stuur je dan een schermprint naar ons? Dit mag naar webcare@sns.nl ovv 'Community – Zijn er problemen met het huishoudboekje?'.

Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi Rossi61,

Welkom op de community. Goed dat je gelijk een topic hebt aangemaakt. Wat onhandig dat het huishoudboekje niet werkt zoals het hoort. Er is op dit moment geen storing bekend en daarom heb ik je vraag doorgezet naar mijn collega. Zodra ik antwoord heb, hoor je van mij.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Hi Vroni

Hopelijk kunnen jullie het probleem verhelpen. Het is namelijk een prima tool, en uiteindelijk scheelt je veel werk met exporteren in een csv bestand en bewerken in excel !
Gr.

Dik
Hoi Rossi61,

Er zijn op dit moment geen storingen bekend met het huishoudboekje. Om welke relevante kosten gaat het precies? Zijn deze ergens anders wel zichtbaar? Mijn advies is om het nogmaals te proberen. Mocht het niet lukken, stuur je dan een schermprint naar ons? Dit mag naar webcare@sns.nl ovv 'Community – Zijn er problemen met het huishoudboekje?'.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)