SNS

Vraag

Achteraf zelf een opmerking plaatsen: bij- en afschrijvingen

• 23 januari 2019
  • 3 Reacties
  • 596 Keer bekeken

Is het mogelijk bij een mutatie (zowel bij als af) een korte opmerking te plaatsen (achteraf nadat deze heeft plaatsgevonden) zodat na verloop van tijd nog mogelijk is om na te gaan waarop deze mutatie betrekking heeft

3 reacties

Reputatie 4
Dat lijkt me heel erg handig, vooral bij internet aankopen. Doordat er dikwijls een derde partij tussen zit voor de financiele afhandeling (Adyen, Mollie e.d.) is het doel van de uitgave achteraf vaak moeilijk te achterhalen.
Dat geldt trouwens in iets mindere mate ook voor incasso's. De omschrijving die de incassant hanteert dekt niet altijd mijn behoefte. Dit alleen is voor mij al reden om zo weinig mogelijk incasso-machtigingen te verlenen.
Kortom: uitstekend idee !
Badge +3
Hoi @pd37

Welkom 🙂 leuk dat je er bent. De community is het platform van SNS waar je meepraat over financiële zaken. Je vindt er slimme financiële tips, je deelt informatie en kunt deelnemen aan onderzoeken. Op die manier verbeteren we de financiële kennis van Nederland en krijg je meer inzicht in je geldzaken.

Zoals je misschien al hebt gezien vindt @Koos je suggestie een uitstekend idee en ik zie er ook wel brood in. Met andere woorden: ik ga je vraag intern voorleggen en ik doe mijn best om er spoedig op terug te komen. We nemen je vraag serieus, maar het kan soms even duren. Graag even geduld 🙂 dankjewel.
Reputatie 4
Het zou zelfs een oplossing kunnen zijn voor een ander topic:Geen beschrijving meer mogelijk bij betaling aan de belastingdienst.
Twee vliegen in één klap, waar ik heel blij van zou worden.

Reageer