Bedenk een naam voor de service tab

• Oud Medewerker SNS
  • 191 reacties
Op onze huidige klantenservice pagina kun je terecht voor servicevragen, serviceformulieren en contactgegevens. Hier vind je bijvoorbeeld hoe je je adres wijzigt, wat je moet doen als je je betaalpas hebt verloren en hoe je in contact komt met SNS Bank.

Om deze informatie gemakkelijk vindbaar te maken, komt er een tabblad op de website met deze informatie. We zoeken nu een passende naam die de inhoud van het tabblad goed dekt. We horen graag jouw mening over de benaming.

Geef bij onderstaande namen aan of je ze passend (+) of niet passend (-) vindt. Klik dan op 'Verstuur'.
1. Service
2. Klantenservice
3. Vragen & Contact
4. Contact & Service

Beargumenteer eventueel je keuze in een reactie. Heb je een ander idee over een naam voor deze tab? Deze horen we dan graag! Plaats de naam na het versturen van je antwoorden in een reactie.

15 Reacties

Reputatie 2
optie: \"Hoe & wat\" of \"Wat & Hoe\" (lekker kort voor tabblad).
\"Klantenservice\" vreemd, immers de site is sowieso voor de klanten.
Service is ook kort en krachtig.
Groet,
Ben :cool:
In de lijst met tabs staan, naast het (obligate) Home, alleen maar producten. Dus valt de nieuwe tab in deze rij wat uit de toon. Gewoon laten zoals het is, is voor mij in ieder geval duidelijk genoeg.

vr.gr.,
Emiel
Reputatie 2
beetje jammer (en verwarrend) dat dit bericht dus los staat van de plek waar je daadwerkelijk de + en - kan uitdelen. Daarvoor moet je dus naar het tab blad \"Denk mee\".
@Ben: Bedankt voor je aanvullingen! Het moet dus in ieder geval kort en duidelijk zijn volgens jou. Helemaal mee eens ;)

@Compris: Leuk je weer eens op de community te zien! Het klopt inderdaad dat de tabs alleen producten bevatten. Zou je een tab bovenaan, naast 'particulier' en 'zakelijk' wel een logischere plaats vinden?

@Sanne: In het forumgedeelte kun je inderdaad geen onderzoeken invullen. Als je klikt op 'lees de hele blogpost' of via Home en Denk mee naar het bericht navigeert, kun je de vragen invullen.
de tab plaatsen naast particulier en zakelijk
Houd de naam iets met \"mijn\" erin niet dat koele service. De plaats van de bediening en de detail info aan de rechterkant is goed dan staat links de navigatie vanuit de produkten gezien en recht de meer klant gerichte navigatie en informatie.

goed idee om een community op te zetten dat zouden meer bedrijven moeten doen. Ben wel benieuwd hoe jullie dit alles gaan monitoren. Met mensen of ook met hulp van de computer? Social media monitors die goed kunnen omgaan met de nederlandse taal en zeker moderne taal varianten zijn een grote uitdaging. Vragen vanuit het publiek kunnen analyseren en klassificeren is wel de toekomst.Success!!
Hallo Tauvic,

Welkom op SNS Community! Leuk dat je je hebt aangemeld :)

Tauvic schreef:

Houd de naam iets met "mijn" erin niet dat koele service. De plaats van de bediening en de detail info aan de rechterkant is goed dan staat links de navigatie vanuit de produkten gezien en recht de meer klant gerichte navigatie en informatie.

De naam mag volgens jou dus een persoonlijk tintje krijgen, goede suggestie!

Tauvic schreef:

goed idee om een community op te zetten dat zouden meer bedrijven moeten doen. Ben wel benieuwd hoe jullie dit alles gaan monitoren. Met mensen of ook met hulp van de computer? Social media monitors die goed kunnen omgaan met de nederlandse taal en zeker moderne taal varianten zijn een grote uitdaging. Vragen vanuit het publiek kunnen analyseren en klassificeren is wel de toekomst.Success!!

Bedankt! Deze community wordt zowel met een social media monitor als handmatig door moderators gemonitord. Heb je zelf ervaringen met social media monitors? Als je het leuk vindt, kun je iets over jezelf vertellen in het volgende topic: https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6698
marcel schreef:

de tab plaatsen naast particulier en zakelijk

Hi Marcel, bedankt voor je suggestie!
Hoi Mariella,

Waarom gebruiken jullie zakelijk taal? Je kan toch ook gewoon de volgende naam gebruiken:
\"Help mij\" of \"Zelfhulp\" of \"Self service\".

Is maar een poging van mijn kant ;-)

Gr,
Chaw-Ming
\"mijn\" gebruikersforum ..?
Ik zou de naam \"Regelen\" gebruiken.
Een leuke naam voor een tab waar tips op staan? Dat is natuurlijk de \"Tip-Tab\"
Reputatie 2

Een leuke naam voor een tab waar tips op staan? Dat is natuurlijk de \"Tip-Tab\"

Yea, :)
Groet,
Ben :cool:
emilegiant schreef:

Ik zou de naam \"Regelen\" gebruiken.

Hi Emilegiant, welkom op SNS Community. Leuk dat je hebt gereageerd op dit topic. :)
Heb je het topic “Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor” al gezien? https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6698 Mocht je het leuk vinden, dan kun je hier meer over andere leden lezen en iets over jezelf vertellen. We hopen je snel weer te zien. :)
Reputatie 2
Alleen \"Contact\" lijkt me ook erg duidelijk; dit gebruiken veel andere sites ook

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)