SNS

Sticky Vraag

Ben jij onze tester op vrijdag 13 september? Meld je nu aan.

• 11 september 2019
  • 3 Reacties
  • 3720 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Grijp je kans
Woon je in Utrecht of ben je in de buurt en heb je vrijdag 13 september 2019 tussen 11 uur en 15 uur tijd om onder het genot van een lekker bakje koffie even 20 minuten mee te denken? We testen dan een nieuw idee voor Mijn SNS / Mobiel bankieren.

Welkom
Als klant van SNS kun je je aanmelden door een mail te sturen aan: sabine.demoor@sns.nl Vermeld hierin je beschikbare tijd, je naam en je mobiele telefoonnummer. We kijken uit naar je deelname en ontmoeten je graag in Vergadercentrum O in Utrecht. De reiskosten worden niet vergoed, we hopen je een mooie en interessante ervaring te geven.

Kom je met OV?
Goed idee! Het is maar 10 minuten lopen vanaf Utrecht CS. De locatie is op de hoek van de Weerdsingel WZ en de Amsterdamsestraatweg.

Kom je met de auto?
Betaald parkeren kan in de buurt, er is meestal wel plek. Aan de overkant van de singel vind je Parkeergarage Paardenveld (Kroonstraat 9, 3511 RC Utrecht).

Weerdsingel WZ 8
3513 BA Utrecht (ingang om de hoek, via O-café)

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
ik zie dit nu pas. Aankondiging pas blijkbaar ook nogal kortdag. Is het nog een succes geworden?
Reputatie 3
Badge +3
Is het nog een succes geworden?

Hoi Sanne! Ja, de timing kon beter inderdaad, maar andersom zou het ook zonde zijn om het niét te melden toch? Daarnaast heb ik de oproep ook op Twitter geplaatst. Nu je het zegt: ik heb nog geen berichten gehoord over het succes van de test, dat zal ik eens opvragen.
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Sanne,

Ja, ik krijg net door dat het goed gegaan is: er is onder andere getest op seintjes voor in de SNS Mobiel Bankieren app en Mijn SNS. De concepten werden positief ontvangen door de testers.

Reageer