In onze gemeente van 55.000 inwoners zijn de 2 resterende SNS pin / geldautomaten verdwenen. Na het indienen van 2 klachten is de uitleg: Dit wordt gedaan uit veiligheidsoverweging (vaak staat de automaat in een gebouw van derden (geen eigendom SNS)) vanwege ram/plofkraak en vanuit kostenbesparing voor de SNS.
Aangezien ik nu aangewezen ben op geldautomaten van andere banken, kan ik per transactie niet meer opnemen dan € 250,- met een max van € 1000,- per dag.
Mocht ik nu in 1x meer dan € 250,- of meer dan 1000,- op willen nemen dan moet ik 16km rijden naar de dichtsbijzijnde SNS automaat.
Voor mji is dit niet acceptabel, niet voor een gemeente met 55.000 inwoners waarbij een substantieel deel bankiert bij SNS.
Dit roept bij mij de vraag op: hoeveel inwoners mag/moet een stad hebben om beschikking te houden over zo'n automaat?
Schiet de bank nu niet door en doet het hiermee niet tekort aan zijn primaire functie, nl; beheren en beschikbaar houden van het geld van zijn klanten?
Ik wil niet 16km moeten rijden als ik meer dan 2500,- op wil nemen.
Ik wil niet vespreidt over 3 dagen (binnen eigen gemeente) 10x moeten pinnen
Herkennen jullie dit?
Wat is jullie mening als andere SNS klanten?
Met vriendelijke groet,
Rudolf