Vraag

Beter overzicht op afschriften en zoeken op naam

• Aan het opstarten
  • 1 reactie
Wij zijn overgestapt van ING naar SNS maar vinden de indeling van overzichten minder overzichtelijk als het oude ING overzicht, kunnen jullie daar wat aan doen?
Bij overzicht niet 15, 25, 50, 100 aanbieden maar vanaf ingevoerde datum tot heden bijvoorbeeld
Of ook zoeken op naam van bijvoorbeeld energieleverancier mogelijk maken en bredere tekstvlakken met wat grotere letter gebruiken?

4 Reacties

Misschien is het gewoon wennen want ik vind het juist fijn zoals het nu is! Zoeken op periodes en op naam kan gewoon als je op de betreffende rekening klikt, daar staat net boven de transacties een zoekbalk met de mogelijkheid een bepaalde periode te bekijken en een button om te zoeken op specifieke informatie :)
Waarom is er bij SNS niet in de lay out een venstertje met downloaden bankafschriften. Ik zoek me rot waar ik de afschriften kan downloaden. Erg ongemakkelijk
Gr. GJ Weinans
Zit op dezelfde plek als ik hierboven heb aangegeven. Naast het zoekvenster en de zoekbutton zit een button met pdf/print en daarnaast nog 1 voor download, dus even op je rekening klikken en dan net boven de transacties staat wat je zoekt....
Bianca van Manen schreef:

Misschien is het gewoon wennen want ik vind het juist fijn zoals het nu is! :)

Hoi @Bianca van Manen, wat fijn dat je tijdens de feestdagen andere mensen hebt geholpen, veel dank daarvoor.
Volgens mij is het ook even wennen, helemaal als je overstapt van bank.

De suggesties die @GWJ2 en @Luiks hebben voorgesteld zijn al mogelijk. Mijn SNS biedt veel informatie en soms is het gewoon even zoeken :) Daar help ik graag bij. Voor aanvullende informatie verwijs ik graag naar onze site. Lees hier meer over internetbankieren bij SNS.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)