Chatsessie directeur Marketing 26 oktober

• Liz
  • SNS Topper
  • 1228 reacties
Chatsessie directeur Marketing 26 oktober

305 Reacties

Hallo allemaal, ik stel voor dat we nog een paar minuten wachten op de andere deelnemers.
Reputatie 2
Gegroet allen, hebben we dat alvast gehad!
Reputatie 2
Hey allemaal!

Liz, hoeveel meer verwacht je er nog ongeveer?
Goedenavond allemaal.
Nog een paar.
Goedenavond!
Laten we beginnen, anderen kunnen later nog gewoon 'binnenkomen'

Bij deze dan officieel... Welkom allemaal bij deze online discussie. Ik wil graag beginnen met het voorstellen van Arie, directeur Marketing bij SNS Bank.
Arie is sinds 2000 werkzaam bij SNS Bank In diverse functies heeft hij zich sindsdien beziggehouden met de dienstverlening aan de klanten (marketing en communitie bij SNS Bank). Arie is getrouwd en heeft 3 dochters. Arie bedankt dat je erbij bent vanavond.
Leuk om er te zijn!
Er kijken daarnaast ook nog een paar andere SNS-medewerkers mee, omdat zij erg ge?nteresseerd zijn in jullie mening en suggesties. Jullie kunnen hen zien in het menu met de deelnemers links in het scherm, maar zij zullen niet actief deelnemen aan de discussie.
Ik kijk uit naar een zeer interessante en levendige discussie. Om de discussie soepel te laten verlopen en iedereen een kans te geven zijn/haar vragen te stellen en opmerkingen te plaatsen, zullen we de volgende procedure volgen:
-??? Ik zal de vragen (die jullie me hebben doorgestuurd) aan Arie stellen.
-??? Nadat Arie daar antwoord op heeft gegeven, hebben jullie allemaal de mogelijkheid om daarop te reageren.
-??? Op een bepaald moment zal ik dan aangeven dat we verder gaan met de volgende vraag.
De vragen die ik heb ontvangen gaan over de volgende onderwerpen:
- De winkels van SNS Bank
- De mogelijkheden om geld op te nemen en te storten bij SNS Bank
- Persoonlijk contact bij SNS Bank
- Contact met de SNS Klantenservice
- Onafhankelijk advies bij SNS Bank / producten van andere aanbieders
Ook zijn er enkele vragen die niet helemaal binnen deze onderwerpen passen en deze zullen aan het einde van de discussie gesteld worden.
Ik wil jullie vragen om ook de opmerkingen/vragen naar aanleiding van het antwoord van Arie te beperken tot deze 5 onderwerpen.
Laten we beginnen met een korte introductie per deelnemer. Je mag het bij je community gebruikersnaam laten of je eigen naam geven. En het lijkt ons interessant als je wilt aangeven hoe lang je al bij SNS Bank bankiert en of je misschien op deze manier (via een forum/community) betrokken bent bij een ander bedrijf (maakt niet uit welke sector).
Wie wilt er eerst?
Reputatie 2
oke
Ron (rmulderij), 49 jaar woont in Duiven. Getrouwd, 2 dochters (14/17)
Ben sinds 1987 klant bij SNS maar heb ook elders rekeningen
Sanne en Imzadi?
Robin Wessels, 35 jaar, en al m'n hele leven klant bij de SNS, vanaf het moment dat m'n ouders een spaarrekening openden bij de toenmalige Bondsspaarbank
Dank je Ron en Robin
Reputatie 2
Al vanaf de 70tiger jaren bij SNS, was ook tester van internetbankieren.

Woon in DE, rentenier daar. Getrouwd, ohne kinder!!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)