Chatsessie directielid


  • Liz
  • SNS Topper
  • 1228 reacties
Wat kan SNS Bank verbeteren aan haar dienstverlening via internet of telefoon? ... ... Vertel het aan Patricia Devlaeminck, eindverantwoordelijk voor alle klantcontacten via de telefoon of onze website.Op 16 mei is er een nieuwe gelegenheid om direct in contact te komen met een van de "beslissers" binnen SNS Bank. Deze keer kun je chatten met Patricia Devlaeminck, directeur Directe Kanalen. Je kunt met haar in discussie over jouw ervaringen met SNS Klantenservice of onze website. Wil je meepraten? Dan kun je naar aanleiding van een van de volgende vragen discussiepunten insturen. 1) Vind je snel de juiste informatie op onze site? 2) Is het makkelijk om via MijnSNS praktische zaken af te handelen, zoals bijvoorbeeld een verhuisbericht doorgeven? 3) Heb je onlangs nog contact gehad met SNS Klantenservice? Dan horen we graag of jouw probleem direct kon worden opgelost. 4) Wat kunnen we verbeteren aan onze dienstverlening? Graag ontmoeten we je om 19.00 uur in onze chatroom op 16 mei. Meld je daarom nu aan via info@snscommunity.nl
Geen reactie

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)