Chatsessie met Patricia de Vlaeminck: Wat vond je ervan?

• Liz
  • SNS Topper
  • 1228 reacties
Aan de deelnemers aan de chatsessie met Patricia de Vlaeminck van afgelopen maandagavond, 16 mei:Na wat korte feedback aan het eind van de sessie, hoor ik graag nog meer van jullie:Hoe vonden jullie het chatten gaan?Dus geef vooral hieronder je reactie. Mag zowel inhoudelijk als technisch...Wil je een volgende keer (weer) mee doen? En met wie zou je dan graag in gesprek gaan? Deze laatste vragen kunnen jullie natuurlijk allemaal beantwoorden :-)Bedankt alvast.Liz

8 Reacties

Reputatie 2
Ik vind het erg jammer dat "niet deelnemers" totaal niet geinformeerd worden over de chat. Ik wil me niet te vaak binden of wil niet altijd meedoen. Heb echter wel belangstelling over hoe en wat. Bijv. transcript zou welkom zijn.

Groet,

Ben
Dank je voor je commentaar, Ben. Goed punt en ik snap 't. Ik ga proberen deze sessie ook leesbaar te maken voor alle leden/niet-deelnemers.

Heb je ondertussen nog ideeen voor chatsessies in de toekomst?

Groetjes,
Stefanie (Een nieuw gezicht op de community Zie: https://www.snscommunity.nl/blogs/een-nieuw-gezicht)
Hoi Ben en andere geinteresseerden!

De samenvatting van de sessie is zojuist geplaatst: laat me jullie commentaar weten, hier of onder het nieuwsbericht...

Bedankt,
Stefanie.
Ik vond de chatsessie niet zo goed verlopen. Aan het eind was er te veel ??n op ??n verkeer over een bepaals onderwerp. Daardoor werd het voor de overige deelnemers minder interessant. Stellen jullie overigens een grens aan het aantal deelnemers? Daar zou ik ook voor willen pleiten, omdat anders de chats moeilijk zijn te volgen. Je moet namelijk ook op elkaar kunnen reageren.
Liz, het was volkomen zinloos, ik ben na 10 min. afgehaakt. Het rare was dat je vooraf enige onderwerpen mocht inbrengen, die zijn niet aan de orde gekomen. Het was een gekakel over niets...

Groet, Henri
Beste Henri,

We vonden het jammer dat je ons zo snel 'in de steek liet'. Vooral omdat we later op je punten zijn teruggekomen. Ondertussen hoop ik dat je problemen zijn doorgesproken en opgelost... Heb je nog contact opgenomen met SNS Webcare?

Groetjes,

Stefanie.
Dag JanStel,

Hoop dat je het begin van de chat wel goed vond gaan. Tegen het eind aan verliezen we allemaal wat aan concentratie :-)

Antwoord op je vraag: we proberen inderdaad een limiet aan het aantal chatdeelnemers te stellen (rond de 10 leden), maar door het spontane karakter van zo'n chatsessie wil het nog wel 'ns dat er meer (of juist minder mensen) op komen dagen. Dat is lastig te vermijden. Het is ook de reden dat we proberen de sessies van tevoren te structuren en dat we deze structuur proberen aan te houden tijdens de sessie. Zo kan iedereen met zijn/haar specifieke vragen terecht bij de betreffende SNS expert.

Dank je voor je feedback; we nemen het mee voor de volgende chat!

Groetjes,
Stefanie.
Reputatie 2
Chatten blijft een hobby waar je van moet houden. We "tikken" niet allemaal even snel en wachten duurt lang. Een keer testen met andere opties? Bijv. Skype conference call of Skype video conference call?

Groet,

Ben

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)