Chatsessie Patricia Devlaeminck 16 mei, 19.00 uur

• Liz
  • SNS Topper
  • 1228 reacties
Patricia is eindverantwoordelijke voor alle klantcontacten via de telefoon of de website. Je kunt met haar in discussie over jouw ervaringen met deze kanalen.

355 Reacties

Goedenavond! We wachten nog even op wat?andere deelnemers :-)
Ik ben aanwezig
Reputatie 2
Goedenavond
hallo
Hoi allemaal, welkom. Laten we nog een paar minuten wachten, en dan geef ik zo het startsein.
mooi, pak ik nog een kop cappuccino :)
Binnen komen was lastig. Was id en pw vergeten. ?Mar goed het werkt.............
Okay, zitten we allemaal klaar??
Reputatie 2
goh klokje loopt 2 uur achter
super.?Hallo, welkom allemaal bij deze chatsessie. Ik wil beginnen met Patricia te introduceren
Patricia werkt al 21 jaar in de financiele dienstverlening, waarvan 16 jaar bij SNS Bank. Ze is 44 jaar, getrouwd met Jeroen en samen hebben ze 3 kinderen; twee jongens en een meisje. Daarnaast hebben ze een hond hond Zara en een kat Tom.

Haar hobby's zijn paardrijden en hardlopen en op zaterdag is Patricia vaak te vinden op de manege of bij haar zoon op het voetbalveld. Patricia is verantwoordelijk voor de dienstverlening van SNS via Internet en de telefoon.

Welkom, Patricia, en hardstikke bedankt dat je er vanavond bijbent.
Geen dank, heb er zin in.
Naast Patricia, kijken er nog een paar andere SNS-medewerkers mee, omdat zij erg ge?nteresseerd zijn in jullie meningen en suggesties. Jullie kunnen hen zien in het menu met de deelnemers links in het scherm, maar zij zullen niet actief deelnemen aan de discussie.
Ben je ook verantwoordelijk voor de balies?
Was zo maar een vraag, excuses
Laten we eerst beginnen met de chat procedure
Nee ik ben niet verantwoordelijk voor de balies.
Ik kijk uit naar een interessante en levendige discussie.?

Eerst een reminder: de volgende 4 onderwerpen/discussiepunten komen vanavond dus aan bod. Jullie kunnen je vragen/discussiepunten voor Patricia onder deze thema's plaatsen:

1. Vind je snel de juiste informatie op onze site??

2. Is het makkelijk om via MijnSNS praktische zaken af te handelen, zoals bijvoorbeeld een verhuisbericht doorgeven??

3. Heb je onlangs nog contact gehad met SNS Klantenservice? Dan horen we graag of jouw probleem direct kon worden opgelost. ?

4. Wat kunnen we verbeteren aan onze dienstverlening?
Stellen jullie de vragen of mogen wij beginnen?
Dank, nogmaals excuses. Maar ik hou me bezig met multichannelmanagement. Vandaar,,,,,,,
Onder de 4 discussiepunten mag je de vragen stellen die in je opkomen - zolang ze maar in relatie staan tot de 4 punten.
even tussen door... erg onhandig dat men niet op enter kan drukken om je zin door te geven
Nog even wat chat 'regeltjes':
Om de discussie soepel te laten verlopen en iedereen een kans te geven zijn/haar vragen te stellen en opmerkingen te plaatsen, zullen we de volgende procedure volgen:

1. Ik zal de vragen en discussiepunten die jullie vooraf hebben opgestuurd per onderwerp naar Patricia tijdens deze sessie doorzetten.

2. Patricia krijgt dan de tijd om daarop te reageren.

3. Diegene van wie deze vraag/discussiepunt afkomstig is, heeft dan als eerste de kans om op het antwoord/de reactie van Patricia te reageren.

4. Daarna mogen ook alle andere deelnemers reageren, en vervolgens eigen vragen/discussiepunten introduceren.

5. Ik zal deze nieuwe vragen ook aan Patricia doorgeven: na haar antwoord vraag ik opnieuw om reacties.

6. Op een bepaald moment zal ik dan aangeven wanneer we weer verder gaan met de volgende vraag/ discussiepunt.
Veel informatie: in een keer.... lees het even rustig door...

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)