SNS

Chatsessie Patricia Devlaeminck 16 mei, 19.00 uur

• 10 mei 2011
  • 355 Reacties
  • 48275 Keer bekeken

Toon eerste bericht

355 reacties

Patricia, het ging om de volgede vraag van rspronken: "Waarom houden ABNAMRO en Rabobank er dan wel aan vast aan het storten van geld? Bepaalde zaken mogen wat geld kosten om de klanten tevreden te houden..."
Ook Albert Heijn heeft aangekondigd in 2013 te stoppen met contact geld. Dan kan je daar alleen nog boodschappen doen met je pinpas. En ik verwacht dat velen zullen volgen.
bedrijven zullen toch ook altijd hun geld moeten kunnen afstorten...
Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord, rspronken?
Dat kan ook nog steeds, bij ons via TNT
voor ? 10 per storting!
Reputatie 4
Badge +1
@patrice Bron voor AH 2013 geen cash accepteert?
volgens mij is dat momenteel juridisch nog niet zo eenvoudig....
ja dmv een enorme betaling, totale onzin
Zijn er nog andere vragen of situaties die jullie willen doornemen met Patricia onder 4?
Het is beantwoord maar ik hou er een ontevreden gevoel aan over dat deze service is afgeschaft.
Rspronken,?we zijn er over aan het nadenken om de prijs te verlagen.?
ik ook!
@Patricia: wil je nog op Sanne's opmerking reageren? Re AH
JBen ik helemaal mee eens.
Reputatie 2
voor mij geen vragen meer thema 4
mij ook niet
Ik heb ook geen vragen meer
Sanne, dat weet ik zo niet. Ik heb het een tijd geleden gelezen.
Als je nu ziet zijn bijna alle forumleden er ontevreden over. Dus zeker een? thema dat her te overwegen waard is!
Patricia, wil jij nog wat zeggen over de respons van forumleden hier?
Reputatie 4
Badge +1
mijn vraag hierboven: is communicatie tussen klantenservice en de verschillende backoffice afdelingen inmiddels goed geregeld? Als in, dat de klantservice direct bij die info kan.??
Ja zeker, we zijn er ook nog steeds mee bezig met een oplossing, maar dat is dus niet storten op de klassieke manier maar alternatieven hiervoor.
mag nog een thema aanhalen over de service?
Okay, rspronken. Gaan we verder met Sanne's vraag over de klantenservice en backoffice informatie. Hoe verloopt dat contact, Patricia?
@Sanne, daar wordt nog aan gewerkt. Onlangs hebben we 30.000 klanten gevraagd waarop verbetering mogelijk is. Hier hebben we zicht op en we zijn nu bezig om dit te vertalen naar een praktisch plan.

Reageer