SNS

Chatsessie Patricia Devlaeminck 16 mei, 19.00 uur

• 10 mei 2011
  • 355 Reacties
  • 48233 Keer bekeken

Toon eerste bericht

355 reacties

@rspronken Is hiermee je vraag voldoende beantwoord? Nog 1 reactie?
Reputatie 4
Badge +1
voorbeeld:

huishoudboekje +/- 6 maanden

Android App? +/- 8 maanden

verbetering communicatie front&back office +/- 12 maanden

enz.
Dit zijn antwoorden die voor een klant onbegrijpbaar zijn....
alle online mail programma's bewaren je mail + bijlagen onbeperkt....
Nee Sanne, 🙂 ik ga niet met je mee. Het komt eraan, kijk maar goed naar de community. Daar houden we je op de hoogte.
Reputatie 4
Badge +1
@rspronken, eens - voor de belasting dienst moet je het toch 7 jaar bewaren dus de database is er....
ja pcies, als hotmail/gmail het kan, dan jullie zeker
Patricia, wil jij nog eens op rspronken reageren? Dan vraag ik daarna naar de allerlaatste vraag.
Reputatie 4
Badge +1
@patrice he jammer 😉 ik weet niet of je vaak op de community kijkt maar het "op de hoogte houden" valt daar nogal tegen... 😉
nou ja patricia, het scheelt ook vragen als jullie dit wel online zouden zetten
Dus nog eens de bewaringstermijn @Patricia?
rspronken. Toch is het zo. In verband met de complexe omgeving en beveiliging bij de bank kan je dit niet vergelijken met een gmail of ander "gewoon" bedrijf.
Ik kijk er geregeld op, zie weinig nieuws.
@Sanne. Dank je. Staat genoteerd en we gaan er op letten!
jullie gegeven zijn veel minder complex dan die van mail programma's! het zijn vrijwel alleen text gegevens!
sorry maar ik vind Google geen 'gewoon' bedrijf
Okay, een allerlaatste vraag re. verbeteren van dienstverlening???
Sanne, je hebt gelijk. We gaan er wat aan doen. Het blijft moeilijk soms voor SNS Bank om hier een goede weg in te vinden. Maar we beseffen wel de waarde en willen jullie via deze weg informeren over alles wat binnen SNS speelt.
Eenmaal, andermaal... ?
Banken lopen qua ICT technologie en opslag flink achter op de grote jongens
mensen informeren!!! ik kon laatst niet pinnen en blijkbaar was hierover een brief gestuurd... en ik had deze dus NIET gehad! erg slecht!
Dank je, andrea, voor de laatste vraag: Patricia, zou je hierop willen reageren?
Verbeteren van dienstverlenen, meer filialen, dichter bij de klant, 3 filialen voor Maastricht en omstreken is veel te weinig
@Patricia, Andrea was dus niet juist geinformeerd over het niet kunnen pinnen terwijl een kennis van haar dat wel was.
mijn zus!

Reageer