SNS

Chatsessie Patricia Devlaeminck 16 mei, 19.00 uur

  • 10 mei 2011
  • 355 Reacties
  • 48275 Keer bekeken

Patricia is eindverantwoordelijke voor alle klantcontacten via de telefoon of de website. Je kunt met haar in discussie over jouw ervaringen met deze kanalen.

355 reacties

Sanne, ik verwacht dit jaar al verbeteringen door te kunnen voeren, maar durf geen termijn te noemen.
Reputatie 4
Badge +1
Estimated Time of Arrival? als in, wanneer verwacht je dat het klaar?
ah ok 🙂
Patricia, wil je dan ook even Georg's vraag meenemen...?GEORGE:

"Kijken jullie nog naar vernieuwende mogelijkheden, leuk om er in te verdiepen. Je hebt niet vaak te maken met een wijziging door te geven, misschien een idee om makkelijk met mensen van de kantoren via de site te communiceren??"
Georg, wat bedoel je precies?
bij de ziggo kan je soms met mensen chatten als je een vraag hebt, is dat misschien wat?
Dat je direct met bankmedewerkers op locatie kunt chatten om bankzaken te regelen?
Sorry, George, het is GeorgE 🙂 Wat bedoel je hiermee: vernieuwende mogelijkheden?
Reputatie 2
Waarom lopen we met deze chatsessie eigenlijk twee uur achter??
Ok, dat lijkt me meer voor de klantenservice. Daar zijn we mee bezig. We merken al dat ze email als chatgebruiken.
dat is ook handig als je op kantoor zit en niet iedereen wil laten meeluisteren om je bankzaken te regelen (in de pauze)
Andere concurrenten van jullie komen met vernieuwende elementen op hen site, zie ik bij jullie niet gebeuren.
rspronken, chatten kan op termijn dus via de klantenservice.
@Andrea: is je vraag over chatten hiermee beantwoord?
Reputatie 4
Badge +1
Livechat met de klantenservice vind ik ook een erg goed idee!
Georgsee, kan je even een voorbeeld neome
Leuk, goed om te horen Sanne!
@George: welke vernieuwing zie je bij de concurrent?
ja nou e-mail vind ik nog niet hetzelfde, maar hoop alsnog dat het snel komt, maar dank je
Reputatie 2
Sanne, Liever geen lifechat met de klantenservice! Telefonisch lijkt me toch wat directer.
De andere banken komen met een boekhoud programma waar je je gegevens makkelijk kan downloaden en beheren.
Dank je @rspronken, andrea en sanne. 🙂
Verwacht dat we eind van het jaar met onze klanten kunnen chatten.
En telefonisch verdwijnt natuurlijk niet hoor Jan, we laten onze klant kiezen.
Patricia, wat kun je zeggen over een eventueel boekhoudprogramma op vraag van Georgsee?

Reageer